Goedenmiddag! Afgelopen 3 maanden stipt met 29 dagen ongesteld en nu een week overtijd. Helaas is de test tot nu toe iedere keer negatief uitgevallen. Kan een test nu nog positief worden of had dat al zichtbaar moeten zijn? Misschien dat mijn eisprong deze maand later is? Test nu om de dag namelijk haha! Groetjes
Hoi Nieneke38, altijd lastige vragen. Ik weet het niet precies. Ik kan me wel voorstellen dat je om de dag test, maar het is handiger om nu echt even een paar dagen te wachten. Dat je bv zondag weer test. Als je zwanger bent, verwacht je zondag of begin komende week toch onderhand wel een positieve test. En misschien als je het dan even loslaat (probeert althans...) komt je menstruatie wel op gang als je niet zwanger bent. Het lichaam kan raar reageren namelijk... En mocht je dan bv over 2 weken nog niet ongesteld zijn geworden, kun je je HA altijd even bellen of hij misschien een hcg-bloedtest wil laten doen. Lastig hoor, dat afwachten... groetjes Brigitte
Bedankt voor je reactie brigitte! Ja geduld wordt op de proef gesteld haha! Had gister ook ineens helder slijm toen ik naar de toilet ging dus mijn eisprong vermoedens zijn al sterker! Ik ga nu netjes afwachten inderdaad! Evt zondag nog een test en anders zien we wel! Als ik over 2 welen nog niet ongesteld ben dan toch HA even bellen ja! Moet toch een keer 1 van de 2 gebeuren haha! Groetjes!