Hihi.. Maar we krijgen rond de 12 weken ook nog een echo, toch? Daarna wordt het weer even uitzitten, al gaan wij rond 16 weken even kijken naar het geslacht.
Ja ik geloof wel met 12 weken nog een echo maar het is mijn eerste kindje dus ben er nog niet helemaal in thuis, haha. Ok leuk dus jullie willen wel weten wat het gaat worden. Wij willen graag dat het een verassing blijft tot het einde al vraag ik me af of we zo lang kunnen wachten hihi. In de tussentijd kun je dan wel gaan shoppen en met andere mensen erover praten, iets wat ik nu nog niet doe dus dat maakt het wachten denk ik wat draaglijker .
Wij willen ook wachten, maar hebben geen zelfdisipline genoeg... De nieuwsgierigheid wint hier meteen van de wilskracht... Ik ben benieuwd naar je echo, dus zoek je woensdag nog wel even op! Alvast suc6 en veel plezier!
Heb geen angelsound maar meer een doppler idee en ik vind het een verademing. De tijd die tussen de vk afspraken zit is soms zo lang en je bent zo nerveus dat ik 2 keer in de week even luisterde. Nu hoeft dat niet meer en gaat ie in de verkoop want dit zal de laatste zwangerschap zijn. Ik hoorde de eerste bij 11+4 en deze bij 10+6
Ik vind het ideaal. Ik wist al met 3w5d dat ik zwanger was, en deze mama is ongeduldig. Ik hoorde haar om en nabij de 10-11 weken voor het eerst. Ik heb zeker om de dag wel geluisterd. Nu nog gebruik de angel wel eens. Ik voel haar nu heel veel, maar soms is het gewoon leuk om de geluidjes te horen. Je hoort je kindje draaien, duwen, trekken e.d. En je hoort het geklots van het vruchtwater. Dan begrijp je waarom kind rustig wordt van zee en wind geluiden Ik was ook vrij onzeker na 2.5 jaar wachten...en check mijn handtekening. Dus ja, mij heeft het wel geholpen om te blijven geloven in ons kindje.
Ook al best vroeg dus. Ik vond het ook geruststellend en ook gewoon erg leuk. Echt een momentje voor mij (soms met man erbij) en de kleine.
Wat een wondertje heb je in je buik zeg! Wauw! Deze kleine meid wil echt graag bij je komen! En het maagje naast haar hartje? Middenrif niet goed gesloten, begrijp ik of is er iets anders aan de hand? Dat gaan ze dus meteen opereren na de geboorte of hebben ze er andere manieren voor om het maagje weer terug op zijn plaats te krijgen? Spannende tijden hoor, maar alles wijst erop dat deze dame een vechter is, dus ik heb alle vertrouwen in dat het goed afloopt!
Ashiki dus jij hebt het hartje al gehoord? Wauw Jaloers! haha wil ik ook wel. Ik hoor wel een heleboel andere geluidjes, maar vraag me af of dit het kindje is of misschien mijn darmen etc... Hoor jij je kindje al bewegen of heb je alleen het hartje gehoord? Ik ben ook bijna 8 weken.
@xxessiexx: Ik hoor dus geen bewegingen nog, tenminste ik twijfel wat, omdat ik wel vaag wat beweging hoor, maar ergens begrijp dat dat nog niet kan. Ik hoor wel duidelijk het het "gewoesj, woesj, woesj, woesj" en mijn eigen hartslag en toen opeens ook heel sterk het hartje dus. Ik vond hem meteen eigenlijk en raaktte hem ook snel kwijt. Weer overal rondgezocht en vond hem toen weer op dat zelfde plekje. Toen wat langer en toen wist het ook 100% zeker. De eerste keer twijfelde ik nog wat, al wist het toen ook eigenlijk al best zeker. Al met al een minuutje of 5-10 geluisterd. Ik had niet echt een volle blaas, maar weet wel (vertelde de vk tijdens een van de andere zwangerschappen) dat ik een smalle baarmoeder heb, die eerder omhoog komt dan gemiddeld. Wat mij het meeste verbaasde was het feit dat dit ukkie nog maar 1 cm groot is (volgens de info op het www) en het hartje al zo duidelijk te horen was. Ik had wel een flinke klodder gel gebruikt, maar weet niet of dit nou veel verschil heeft gemaakt. Ik lag ook tegen twee kussen met mijn schouders, dus mijn ruggegraat lag wel bol (hoe leg je dit uit ) en zo kon ik ook makkelijker in mijn buik duwen om van boven af in te baarmoeder te zoeken, zeg maar. Ik duwde trouwens niet hard, maar duwde wel stevig. Verder denk ik dat ik geluk had dat de kleine op dat moment net vlak bij zat. Suc6 met zoeken! En wel even laten weten als je het gevonden hebt!
Ik probeerde het vanaf 12 weken maar kon het hartje pas vinden met 18 weken nu voel ik me kindje al regelmatig en luister ik alleen nog als ik me een beetje zorgen maak
Hier gevonden met 9+2 weken. Daarvoor wel geprobeerd maar niet gevonden. Nu gebruik ik m eiglk helemaal niet meer
Hey Ashiki bedankt voor je uitgebreide antwoord Ik heb ook begrepen dat het eigenlijk nog niet kan, maar toch hoor ik veel ''beweging'' klotsen en dan hoor je zeg maar plons en dan blub blub blub. Maar ja wie weet wil ik het wel denken hé? Dat woesj woesj woesj hoor ik ook, maar dat is inderdaad ons eigen hartslag die ik trouwens altijd goed hoor in beide liezen en in het midden van mijn buik. Van de week had ik al liggen zoeken met mijn vriend, maar 1 sec dachten we van hey is dat het? Maar het was al weg voordat we het konden denken zeg maar haha. Ik doe het trouwens nooit met een volle blaas... het schijnt dat anders je blaas ervoor gaat zitten?? Oké dus jij hebt ook al meedere zwangerschappen gehad zelfs? Misschien speelt dat ook wel mee. Dit is mijn 2e zwangerschap trouwens. Haha ik gebruik ook altijd veeeel gel of olie. Maar ik zal het straks eens proberen op de manier die jij aangeeft wie weet helpt het Tja geluk zal je altijd moeten hebben nog met het vinden van zo'n korte termijn. Ben wel benieuwd of het je altijd zo makkelijk af zal gaan of dat het inderdaad lucky shot was. Ik zal laten weten als het mij gelukt is het hartje te vinden
Probeer het nu elke week zo'n beetje maar tot nu toe nog niks gehoord en ben 16 weken zwanger. De blub blub geluiden zijn eerder je darmen in het begin en dat woesj woesj geluid kan ook je eigen hartslag in een van de grote vaten zijn die daar ook in de buurt lopen. Ik hoop het hartje dus ook snel te vinden
Ik heb de angelsounds vanaf +/- 10 weken goed kunnen gebruiken. Mijn ervaring is dat het hartje altijd heel laag te horen was, echt net boven het schaambeen. als ik dan heel langzaam van links naar rechts schoof met het apparaat vond ik het meestal wel. Heel bijzonder
Ik heb de prof van Angelsounds nadat ik hiervoor de normale Angelsounds had. Deze is veel makkelijk: een echte doptone zoals de vk met display. Ik hoor en zie het hartje sinds 7 weken (horen wel heel moeilijk). Sinds vandaag hoor ik het hartje echt duidelijk! Dat sfieuw sfieuw sfieuw is de navelstreng en anders te eigen bloedvat.
Ik hoorde dat sfjiew geluid en dacht ook dat het de placenta/navelstreng was, maar omdat het zo vroeg is lijkt mij dat niet kunnen.. Mijn eigen hartslag hoor ik scherper, niet sjoeven. En het hartje is duidelijk veel sneller, echt het galopgeluidje/treintje wat ik uit duizenden dus herken. En de volle blaas duwt de baarmoeder omhoog, daarom moet je bij de 12 weken echo een volle blaas hebben (bij mijn oudste 2 kids iig wel), dan ligt de bm hoger en kunnen ze er makkelijker bij. Maar Suzetje, jij hoorde het ook met 7 weken al! Ook erg snel dus! Wanneer begon jij bewegingen te horen trouwens of hoor je nog niks?
Welke doppler heb je eigenlijk? Met 16 weken zou je het hartje toch wel makkelijk moeten vinden, lijkt mij.
Ik hoor enkel mijn darmen bewegen Afgelopen woensdag was er nog geen enkel beweging in de baby te zien. Wel hoor ik iets alsof het stormt in mijn buik, maar ook dat kan ik verklaren Dit is mijn vierde en ik zit nu 2 cm boven mijn schaambeen. Ik hoor het ook enkel aan de rechterkant: de kant van de eisprong en innesteling. Ik vind overigens het hartje niet altijd hoor, maar de baby is ook maar 2.5 cm. Bij mijn 2e en 3e hoorde ik het echt op zijn duidelijkst vanaf de 12e week. De VK luistert niet eerder als met 14 weken hier. :x
Hihi.. Ik heb ook storm in mijn buik... Herkenbaar dus. En mijn baarmoeder voel ik al zo'n 4 vingers boven mijn schaambot, maar diep dus, allleen met volle blaas is het duidelijk te voelen aan de buikwand. Het is mijn 6de zwangerschap, maar ik had dit al bij de 2de. Volgens de vk heb ik dus een smalle baarmoeder. Grappig dat je het hoort aan de kant van je ei en innesteling. Weet jij toevallig of je placenta voor zit? Of kunnen ze dat met deze termijn nog niet zien? Ik weet namelijk dat ik met mijn jongste dochter (placenta achter) het hartje vond met 9 weken en met mijn jongste zoon (placenta voor) met 10 weken.