Ik vind het een fijn apparaat. Heb hem bij mijn dochter in het begin veel gebruikt, toen ik haar nog niet voelde. Later eigenlijk niet meer maar ik heb hem nog en ik ga hem bij deze zwangerschap ook weer gebruiken Destijds met 9 weken het hartje gevonden. Vond het heel bijzonder, je kindje horen in je buik. Op een gegeven moment kreeg ze de hik (toen voelde ik dat nog niet aan de buitenkant) en dat hoorde je dan ook haha.
Ik ben benieuwd, gisteren eentje besteld. Morgen als het goed is binnen. Vooral omdat ik het een geweldig geluid vind. En man nooit mee kan na VK, dus kan hij toch ook luisteren. Ik ben benieuwd of ik hem morgen kan horen. Nog tips waar ik hem neer moet zetten op me buik?
Dank je wel Klopt, middenrif is niet goed gesloten, waardoor haar kleine darmen in haar borstholte zijn gaan groeien. Haar maagje is met 29-30 weken ook door het gat heen gegaan. Ze gaan idd vrij snel opereren, maar dat gebeurd hedendaags d.m.v. een kijkoperatie. Dan wordt alles terug geplaatst, zodat haar longen weer voldoende ruimte krijgen en haar hartje weer keurig naar links kan schuiven. Wij geloven ook in ons vechtertje. Zal zwaar worden, maar ze komt er zeker goed doorheen!
Bij was het linksonder bij mijn schaambot. Je kindje zit nu nog vrij laag. Je zal met de weken zien hoe het zal verschuiven Have fun en geen paniek als je nog niks hoort.
@Luca2504: Dat van de hik heb ik inderdaad een keer gelezen, maar nooit gehoord. Lijkt mij heel leuk om te horen. Ik stop met luisteren vanaf het moment dat ik het kindje voel, maar deze keer zal ik toch even blijven luisteren de laatste weken van de zwangerschap. @Blauwespeen: Ook een besteld?! Leuk hoor! Ik zou beginnen met een volle blaas en veel gel of olie. Precies op de rand van je schaambot zal je baarmoeder ongeveer zitten. Maar ik kan hem best duidelijk voelen met mijn hand (duidelijk harder dan mijn darmen ed), dus voel eens of je de baarmoeder kan vinden. Suc6! @LadyLola: Pittige operatie, maar wel een waar ze veel ervaring mee hebben, dus de kans dat dat precies gaat hoe het moet is groot. Ik kom je vast nog wel tegen hier op ZP, als je bevallen bent dus en dan lees ik de update wel. Ik zal ondertussen duimen voor jullie!
Hier vanmorgen nog eens geprobeerd te zoeken, maar niks gevonden hoor haha Ook voel ik mijn baarmoeder echt niet! Merk nergens een verharding o.i.d. misschien zit ie toch nog heel laag ofzo? Of misschien zit er wel niks Ach ik zal nog even geduld moeten hebben ben ik bang.
Dank je Ashiki. Je komt mijn verhaal vast over een week of 6 tegen. Je ook succes met je zwangerschap. Spannend nog zo aan het begin! Gelukkig kan ik nu zeggen, tis nog best snel gegaan
Nee joh! Tuurlijk zit er wel wat! Normaal (bij het grootste gedeelte van de vrouwen) komt de baarmoeder pas boven het schaambot uit na de 12 weken. Ik denk dus dat je inderdaad gewoon geduld moet hebben. En om je wat te geruststellen. Ik vond het ook niet vanochtend, met geen mogelijkheid, zo'n 10 minuten geprobeerd. Ze zijn nog zo klein... Net 1 cm.. Kunnen dus heel goed verstoppertje spelen met mama. Ik probeer het nu over 3-4 dagen nog eens.
Dankje! Echt wel spannend.. Ik tel de dagen af tot mijn 1e echo, nog 1 week en 3 dagen... Geniet jij nog maar lekker van de schoppen enzo. Daar verheug ik mij enorm op..
Wij hebben de angelsound voor het eerst geprobeerd met 11+5 en toen hoorden we eigenlijk meer alleen kloppend geruis. dat was waarschijnlijk de navelstreng... vandaag met 12 wk opnieuw geprobeerd en nu hoorde we het geruis veel harder maar daarbij ook het hartje kloppen! bij mij hoorde je het vlak boven het schaambot en je kon het beste horen als ik een beetje met me heupen omhoog kwam
@Ti87: Je hebt vandaag dus het hartje voor het eerst gehoord? Wat leuk! Mooi he!? Had je al een echo gehad? Of is dit ook de eerste bevestiging dat het goed zit? Edit: Ik zie je onderschrift..
Hier ook supergoede ervaringen met de Angelsound (zoals afgebeeld op pagina 1). Ook met gel gekocht via Vos, zoals aangegeven op pagina 2. Ik hoorde het hartslagje het eerst met 10 weken. Had het niet verwacht, wilde gewoon weten hoe een hartslag klonk dus was op zoek naar het grote bloedvat bij mijn been ongeveer in je lies. Toen toch voor de grap even op mijn buik gezet, en daar was het opeens, het geluid van een supersnel rijdend stoomtreintje. Ik heb gillend gelachen van geluk. De eerste weken was de plek waar ik het hoorde echt zeg maar vlak boven het bot in mijn venusheuvel, zeg maar nog op de plek waar je schaamhaar groeit. Ik moest wel altijd gel gebruiken en stevig (maar niet hard). Dat voelde iets onprettig dus langer dan 5 minuten heb ik nooit geluisterd. Als je twijfelt of je je eigen hartslag hoort of die van de baby is dat ook een prima vergelijking. In (net onder) je lies zit een groot bloedvat van jezelf, en die klopt veel langzamer dan het hartje van je baby. Het was voor mij ook echt als geruststelling. Als ik me zorgen maakte dan zocht ik een rustig moment om even te liggen en naar het hartje te luisteren. Ik denk gemiddeld nog geen 2 keer per week. Ook mijn man vond het super, zo had hij toch al contact met de kleine voordat er verder nog wat was. We zijn eigenlijk gestopt met het gebruik van de Angelsound toen ik de baby begon te voelen. Toen kreeg ik de geruststelling van binnenuit. Maar dat was bij 20 weken, dus heerlijk 10 weken van het hartje genoten.
Nou om eerlijk te zijn stelt mij dat wel iets gerust ja hahaha Nee joh ik ben er wel nuchter onder. Ik weet dat het nog zooo klein is. Wat is nou 1 centimeter? Nou ja ik weet wel wat 1 centimeter is, maar dat is erg klein in ieder geval. En omdat dit mijn 2e zwangerschap is had ik stiekem de hoop al wat te horen haha. Omdat bij de 2e je baarmoeder ook sneller omhoog komt enzo... schijnt. Maar ja ik probeer het ook over een aantal dagen nog eens.
Erg klein idd. En het hartje is nog veeeeel kleiner. Ik ben ook van mening dat de Angelsounds alleen slim is voor nuchtere mensen. Gewoon over een dag of wat weer eens proberen. Ik ben benieuwd!
@Zuss: Ook vanaf een week of 10 dus. Ik denk dat er rond die tijd een goede kans is dat je het vind. En ik denk dat veel meiden iets hebben aan de tip hoe het babyhartje te onderscheiden van je eigen hart.
Nu nog niet en tegen de tijd dat ik hem evt. ga verkopen heb jij hem niet meer nodig. Maar serieus, ik denk dat je eens kan kijken bij de "te koop aangeboden" onderdeel hier op ZP. Daar zie ik er best vaak Angelsounds staan.
Ik ben ook erg blij met de angelsound, bij Mira ook gebruikt. Nu luister ik ook eventjes (eens in de week) voor het slapen gaan!
En Ashiki? Heb jij het hartje nog vaker kunnen vinden? Ik geloof dat ik hem net gevonden heb vanmorgen!! Wel best zachtjes nog, maar ik hoorde hem echt. Volgens mij is mijn angelsound ook niet meer de beste haha als ik hem op me buik zet dan piept en kraakt dat ding aan alle kanten en na 10 minuten kan ik eens rustig gaan luisteren pff ik gebruik al olie. Maar ja ik heb het gehoord als was het maar kort ik dacht hey is dat hem? En toen was ie weer weg, maar ik weet het wel zeker. Leuk!!