Ik ben een stresskip en had al aangegevn géén angelsound te willen hebben. Maar mijn vriendin is eigenwijs en afgelopen zaterdag stond ze met haar angelsound op de stoep. Al heel snel vonden we het hartje en heb die dag ook met mn man geluisterd en ook weer heel snel gevonden. 'sAvonds kon ik het niet laten en heb het weer geprobeerd, zonder succes. En gisteren heeft mn vriendin weer geluisterd,maar toen konden we ook niks vinden. Afgelopen donderdag heb ik een mooie echo gehad en morgen weer, maar nu maak ik me stiekem toch een beetje druk. Of is hwt bij deze termijn normaal dat je het hartje niet altijd kunt vinden? Die angelsound geef ik weer terug aan mn vriendin, want deze stress wilde ik dus niet.
Zara wat vervelend dat je tegen je zin in eigenlijk toch de angelsound hebt gebruikt en nu dus stress ervan hebt omdat je nu toevallig het hartje niet kunt vinden. Ik weet niet meer hoe het bij mijn vorige zwangerschap was. Maar soms is het ook gewoon heeeeeel lastig te vinden volgens mij had ik er zelfs later in de zwangerschap nog wel eens moeite mee. Maar dan probeerde ik het gewoon steeds opnieuw en ineens lukt het weer wel. Het hoeft echt helemaal niks te zeggen hoor. Ik sta nu gewoon helemaal verbaasd. Ik ben 8+6 nu en ik ging net nog even weer op bed liggen en ik zette de angelsound op mijn buik en ja hoor! Daar was ie weer Hij/zij bleef nu tenminste even stil liggen dus weet het nu echt 100% zeker! Maar kan maar zo zijn dat het lucky shot was hoor wie weet vind ik hem nu weer dagen niet. Maar dit was wel even fijn het hartje klopt gewoon!! Toch nog even voor de echo al mogen genieten haha.
Zara, daar ben ik nu dus ook zo bang voor als ik een angelsound aan zou schaffen. Daarom doe ik het denk ik ook niet... Ook al zou ik het heel graag willen. Of zal het zo zijn dat je als je al wat verder bent het hartje altijd kunt vinden? Weet iemand dat?
Ik heb sinda vanmiddag een angelsound. En ik denk dat ik het hartje heb gehoord. Hoorde overgens ook de zoef zoef dat is je eigen hartstlag toch? Ben tot zover tevreden ermee..
Mijn schoonmoeder maakte de vergelijking van het hartje met een kookwekker. Het klinkt dus ongeveer als een kookwekker. Die vond ik wel erg passen. En voor Zara, bij mij op de doos staat 14 tot 16 weken kun je de eerste keer het hartje horen. Dus nu met 11 weken is vroeg Maar doe dat ding maar snel weg, want stress is al helemaal niet goed. Ik heb het van de week ook geprobeerd en toen wel gevonden. Maar nog zachtjes. Gisteren weer gedaan en niet gevonden. Ik heb ook met mezelf afgesproken dat ik niet langer dan 5 min dat ding aan mag hebben. NIet gevonden is de volgende avond weer proberen. En ik houd me vast aan de doos: voor 14 weken geen stres ,met vinden!
Ja hoor, alleen de dag na de 1ste keer niet dus, daarna elke dag het hartje gevonden. Maar je hebt het gehoord!!! Yeahhh! Enne dat kraken kan heel goed komen doordat de batterij op is. Probeer het maar eens te vervangen. Grote kans dat het geluid stukken beter is geworden.
Ja hoor, meis! Dat is normaal. Soms zitten ze net in een hoekje verstopt. Is mij ook wel eens gebeurd. En de ene keer vind ik hem direct en de andere keer moet ik echt zoeken en zoeft hij voorbij. Sommige meiden hebben het hele hartje pas voor het eerst gehoord na de 12-14 weken... Sterkte met de ongerustheid... Niet leuk.. Hopelijk heb je morgen vroeg de echo en hoef je niet de hele dag nog te wachten.
Op een gegeven moment lijkt mij wel dat je het hartje altijd moet kunnen vinden, maar zeker weten doe ik het niet. Ook weet ik niet vanaf welke week dat precies is.
Je kan op youtube filmpjes vinden waar je het hartje hoort, dan weet je hoe het hartje klinkt. Zoeken op doppler angelsounds. Maar ik ben er ook zo blij mee. Zoef, zoef is inderdaad je eigen hartslag.
Dit doe ik dus ook, zo'n minuutje of 10 en niet gevonden is pech. Geen stress en dat lukt mij dan ook, vandaar dat ik weer zo'n ding heb aangeschaft. De Angelsounds is gewoon niet voor iedereen fijn.
Wat tof om te lezen dat jij al zo vroeg het hartje kon horen! Dit geeft mij een extra zetje om deze keer ook vroeger te gaan proberen . Toen ik de angelsound net gekocht had heb ik hem meteen geprobeerd en gevonden, dat was met 10 weken en 4 dagen. Fantastisch!
Ik had er tijdens mijn vorige zwangerschappen ook een. Helaas begon die te roken. Teveel gebruikt denk ik hahaha. Nu kwam ik op marktplaats een gewone doppler tegen voor 30 euro dus meteen gekocht. Baby's kunnen de eerste 26 weken niet horen dus tot die tijd hebben ze geen last ervan.
@Loki: Had ook nooit verwacht iets te horen, maar heb het bij de laatste 2 zwangerschappen ook geprobeerd met 8, 9, 10, etc. weken. Bij mijn 4de (placenta achter) vond ik het hartje met 9 weken en bij mij 5de (placenta voor) met 10 weken. En vanaf 8w1d heb ik het elke dag gevonden. Ik hoop dat je ook zo'n geluksvogel bent, die snel mag genieten van het hartje. Ik ben benieuwd! Maar nog gefeliciteerd! @JustDakota: Roken?! Hahahahaha... Dat heb ik nog nooit gehoord. Wat heb je ermee gedaan zeg! En wat ik begrijp zendt de Angelsounds geen signalen uit, maar versterkt het gewoon wat het hoort. Het lijkt mij dat de baby daar niks van meekrijgt zolang hij/zij het koptelefoontje niet op heeft.
Hallo Dames, Ik heb sinds 2 dagen ook een angelsound thuis, via marktplaatst gekocht. Ik ben morgen 20 weekjes zwanger maar ik kan de hartslag niet horen of vinden. Kan wel die van mezelf horen. Mijn man, moeder en zusje kunnen ook niks vinden. Heeft mss iemand tips hoe je hem het beste kunt gebruiken?? Mss een speciale houding liggen of iets anders? Thanx!!