wie o wie kan me helpen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naverona, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    Hoi hoi,

ik denk dat ik mijnvraag het beste hier kan plaatsen al hoort hij hier niet echt..maar maak me beetje zorgen..

Ik ben in januari via een ks bevallen van een prachtige dochter..
    normale menstruaties, 2 maanden terug gestart met de pil..microgynon (maar dan de goedkopere versie) 30..eerst strip geen probleem en doorgeslikt zoals ik altijd doe..dus geen stopweek.

Onveilige sex gehad toen ik al de tweede strip zat dus moet normaal geen probleem zijn..Nu begon ik een 10 dagen geleden te vleoien wat niet stopte..dus ha gebeld en die zei strip stoppen en stopweek inlassen en dn ben je er vanaf..

dit heb ik dus eergisteren gedaan..maar nu verlies ik inene stolsels wat heel verdacht veel op stukken placenta lijken en ook 5 cm to 10 cm groot...ben nu al 2 van die grote verloren..af en toe kramp maar niet veel..

wat denken jullie maar klinkt mij best als een mk...ondaks pilgebruik..

xxxxxx

2. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik verloor tijdens menstruatie ook wel stolsels.. zoals jij beschrijft. maar das gewoon stukjes los baarmoederweefsel ofzo..

maar een placenta ontwikkelt zich dacht ik pas vanaf 13 weken ofzo....

zou wel miskraam kunnen zijn denk ik, ik sluit dat niet uit. maar dat het placenta is lijkt me sterk.
    anders moet je het bewaren! kan je het na laten kijken

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik slik ook geregeld door. Maar als ik dan ineen ongi word komt er ook een berg "rotzooi" uit.
    Ik denk dat het gewone stolsels zijn.

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier in januarie bevallen. Toen in februarie gestart met de pil. Maar ik bleef nog door vloeien. Dus gestopt met de pil na twee strips op aanraden van de dokter. En zij vertellende mij: 'niet schrikken wat er nu uit gaat komen. Mocht het echt raar, groot zijn of jij je gewoon zorgen maken kom je maar langs.' Dus ik denk dat het er een beetje bij hoort. Bij mij kwamen er ook nog lang een soort van vliesjes mee, en soms wat stolsel maar niet groter als een druif.

En als het weer normaal was na een maand of drie (wat zo was bij mij) zei de dokter kun je weer beginnen met de pil. Maar rade ze aan, neem wel de stopweek. Zeker de eerste drie keer. (niet aan de pil geweest, omdat we proberen om zwanger te worden, wat gelukt is.)

Dus ik denk dat het erbij hoort. Al zijn wel groot zijn in mijn ogen. Misschien even bellen met de gyn of HA of het mogelijk is/erbij kan horen.
    De moederkoek denk ik niet dat dat het is. Want dan had je er wel eerder last van kregen. Een miskraam, geen ervaring mee. Dus kan ik niets over zeggen.

Succes want leuk is het niet!

Deel Deze Pagina