Help, iemand een idee waar? Maat 50 liefst.... Ikzelf droeg mijn eigen badpak van 2 maten groter.... Maar vriendinnetje van me vroeg of er die waren maar ik vind niks. Zei ook al niet!! He gaat me niet zeggen dat grotere maten vrouwen nooit zwemmen met dikke baby buik???
bij bonprix tot maat 48.. ze kan natuurlijk altijd wel proberen hoe maat 48 zit en als het niks is weer terug sturen.. denk dat je anders toch naar de speciaalzaak moet..
Ik heb hem online besteld. Maat 46 maar volgens mij gingen ze echt nog een paar maten door. Was wel prijzig.
Bij de prenatal hebben ze badpakken tot 2 of 3xl, ik heb er laatst ook een gekocht. Zit erg comfortabel en valt iets ruimer. Het proberen waard. Succes
Jeetje wat suf. Net even via Google gekeken maar inderdaad tot maat 48 en niet verder. Misschien bij de duurdere lingerie zaken waar ze ook badkleding verkopen? Maar doe hebben niet zo vaak een website.
Ik heb hetzelfde probleem. Me rot gezocht, maar helemaal niets kunnen vinden. Gelukkig past mijn oude badpak nog een beetje (mooi was anders, maar goed je moet wat) met week 22, maar nu kan ik niet niet meer gaan zwemmen vrees ik...
Ik heb toevallig vandaag een positiebadpak besteld. Ik heb even gekeken en die gaat tot maat 48, ik weet niet of dat groot genoeg is? Er staan nog veel meer badpakken op die site en gelukkig niet zo duur. Ik weet niet hoe de maten van de andere badpakken zijn, misschien zit 50 er ook wel tussen? Dit is de link in ieder geval: BADPAK ROMANE ZWART ROZE NABAIJI - Zwemmen_Aquagym Zwemmen - Decathlon
Heb ook even gekeken, wat raar zeg! Gaat inderdaad niet groter als 48.. Misschien een bikini broekje en een zwangerschaps topje nog een idee?
Badmode Hier hebben ze badpakken tot maat 60, misschien kan een maat groter ook gewoon als je zwanger bent? Succes met je zoektocht!