buikpijn en pijnlijke borsten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tanya, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb nu twee zwangerschapstesten achter de rug (de laatste vanmorgen), beide waren ze negatief. De ongesteldheid was precies op tijd (09.09.2011), maar wel maar 3 dagen i.p.v. 7. Normaalgesproken ben ik als het doorbreekt ook verlost van alle buikpijntjes en andere dingen, hoewel ik die meestal niet heb. Maar nu, na de ongesteldheid, heb ik nog steeds een behoorlijke druk in mijn buik, niet echt pijn, maar zo'n zeurend opgerekt gevoel. Mijn borsten doen ook nog pijn, net als toen ik pas zwanger was van de eerste. Het is begonnen ongeveer een week voor ik ongesteld moest worden. (Toen ik in april een mk had, waren de zwangerschapsverschijnselen vrij vlot ook weer weg, in ieder geval ruim voor de curettage.) Wat moet ik hier nou van denken? Ik heb dit nooit eerder zo gehad..... Alvast bedankt voor jullie antwoord!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ja dat is lastig!
    Het kan zijn dat je wat te vroeg hebt getest, wacht nog een paar dagen en test dan nog eens. Is het wederom negatief dan denk ik niet dat je zwanger bent. Als de klachten wel blijven dan is het verstandig er mee naar de huisarts te gaan, ze kunnen daar een bloedtest doen.
    Ik ga voor je duimen dat je net wat te vroeg had getest!!
    Imke

Deel Deze Pagina