Hallo dames, Ik ben er eerdaags aan toe om zwangerschapskleding te dragen. Maar mijn probleem is dat ik kledingmaat 50 heb. Vooral broeken zijn een probleem. Weten jullie toevallig een winkel in Noord-Holland of Utrecht waar ze dat verkopen? Of misschien betrouwbare internetshop? Alvast bedankt.
Miss Etam, daar pas ik iig makkelijk in, heb ook maat 50. H&M mama, die leggings in xl zijn echt super ruim, ook jurkjes en vesten passen prima! Bij die winkels koop ik het meeste.
Hier ook voornamelijk Miss Etam. Wel altijd passen want ik heb van (spijker)broeken al maat 44 tot en maat maat 50 gehad. Die maten sporen echt niet helemaal. Wel fijne broeken overigens.
Ik vond de broeken van Miss Etam juist een drama. De naad tussen de spijkerstof en tricot zat precies over mijn buik en zat dus erg strak als ik ging zitten en op de één of andere manier kon Bon Prix telkens niet leveren. Erg fijn als je al nergens meer inpast behalve een oude joggingbroek met nog net geen gaten. Ik heb uiteindelijk uit wanhoop broeken in de USA besteld bij Old Navy. Had ik in America al eens wat gekocht, maar nog wel een beetje gokken. Dus als Bon Prix en Miss Etam echt geen optie is dan misschien Old Navy nog. Veel succes in ieder geval.
Die naad van de spijkerbroek klopt idd maar bij een maat groter zat het wel lekker en had ik geen last meer van de naad. Nu heb ik de kleinste maat aan die ik heb, maar als mijn buik over een paar weken echt begint te groeien, gaat deze weer de kast in en komt de grotere maat tevoorschijn.