hallo, ik had een vraagje. ik ben 15 weken zwanger..en al vanaf het begin af aan voel ik dat het een jongetje is. ik weet nie hoe ik het uit moet leggen, maar ik weet gwoon 90% zeker dat et een jongetje word. hadden of hebben jullie dit ook? over 5 weken ga ik voor de pretecho dus dan weet ik het pas zeker.. maar ik wil even weten of jullie dit ook allemaal hebben..of is het dan noujuist andersom..dat het een meisje is?1 groetjes, kelly
bij mijn eerste durfde ik ook 100% te zeggen dat het een jongen was dat gevoel was gewoon zo sterk echt heel apart en het idd een jongetje geworden. Deze zwangerschap dacht ik toch ook een jongen maar ik twijffelde een beetje...... maar ik dacht toch net iets meer een jongen.. maar blijkt dus een meisje te zijn gevoel was fout!
Bij mijn dochter had ik sterk het gevoel van het wordt een meid, en ja hoor! maar bij deze had ik echt geen flauw benul, en is weer een meid jessica
Ik had inderdaad het vermoeden dat het een meid wordt en ja hoor het is een meid! Liefs, Duveldraakje
Ik heb hier ook het gevoel al vanaf het begin dat het een jongetje wordt. Tja, we zullen zien.. Gevoelens tijdens je zwangerschap.. Oeh.. betrouwbaar?
Voor mijn gevoel was ik 100% zeker zwanger van een meisje! Op de echo bleek het toch echt een jongetje te zijn
ik denk al vanaf week 15 dat ik een meisje krijg, maar tja moet nog paar weekjes wachten en dan weet ik het pas zeker! twinny
Ik heb gedroomd dat we een meisje krijgen,maar mijn gevoel zegt een jongen.Denk toch dat het een meisje zal zijn,maar dat zullen we over 4 weken wel zien!
Ik heb niet echt het gevoel of het een jongen of een meisje wordt. Maar mensen in mijn omgeving denken een jongetje, dus dan ga je op den duur daar zelf ook een beetje ingeloven.. :S Geen idee.. over zo'n dikke 8 weken zullen we het weten!
Bij de eerste wist ik 100% zeker dat het een jongetje zou zijn. Nou nee dus een meid. Bij de tweede dacht ik een meisje en dat klopte. Ook nu denk ik wer ene meid of dat klopt zien we over 23 weken wel weer.
bij de 1e dachten we dat het een jongetje was en het werd ook een jongetje, bij de 2e "hoopten" we een heel klein stukje dat het een meidje zou zijn...en nu heb ik het gevoel dat het weer een meidje wordt... bij de 1e wilden we het zeer zeker niet weten, bij de 2e eerst ook niet tot we voor de pretecho gingen en zij het vroeg of we het wilden weten, nu met de 3e willen we het ook niet weten....
Van mijn oudste van dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was wist ik dat het een jongen zou worden en idd een prachtige zoon. Bij de jongste heilig van overtuigd dat het een meisje zou zijn NOT was weer een jongen en elke keer als ik een echo kreeg ( vanwege complicaties) vroeg ik het weer en en en wat is het? Ja jongen en ik maar denken jullie zien het niet goed hoor. Nu dacht ik dat word weer een jongen maar nee het is een meid en toch weer dubbel checken of ze wel goed keken.
ik denk dat het een meisje wordt. heb dat gevoel al sinds ik zwanger ben. mijn omgeving zegt een jongetje. we zullen het zien met de echo.
ik had vanaf dag een dat ik wist dat ik zwanger was al het gevoel dat het een meid zou worden. ik had de neiging om rose te kopen terwijl ik dit echt een lelijke kleur vind, en dit had ik de zwangerschap ervoor niet. tijdens de echo dacht ik nog zou toch wel een jongen zijn (wat ik ook leuk had gevonden hoor) maar nee het was echt een meid. ik had dus het goede voorgevoel. hier voor heb ik een miskraam gehad en had sterk het gevoel dat het een jonge was en uit onderzoek bleek dit ook zo te zijn (was met 11 wk fout gegaan)
bij mijn eerste dacht ik een meisje, was ook meer omdat iedereen om me heen dat ook dacht.. Werd dus een jongen. Nu dacht ik een jongen en het is ook een jongen
hoihoi bij me oudste wist ik zeker dat het een meid was en dat klopte bij me jongste dacht ik een jongen maar was een meisje (me man had het wel goed) en nu heb ik geen idee me ventje blijft bij een jongen maar op de 20 weken echo kon de gyn het niet zien hihi nog 4 weekjes wachten dan hebben we pretecho
bij de 1e geen idee. Bij de tweede was ik. mijn man en iedereen in de omgeving er van overtuigd dat het een meisje werd. Todat ik na de bevalling verbaasd reageerde, het is een jongen?! Nu denk ik weer een meisje. Met de 20 wkn echo willen we het weten, als de kleine mee werkt En ach we zien het wel.