Het is ook maar hoe je het bekijkt... Je kan er angstig van worden, maar dat is hoe je zelf bent. Het enige wat ik wil zeggen (inderdaad moeders): Het ding zendt wel degelijks iets uit.... Iedereen moet kijken wat ie er verder mee doet, ik dacht dat op deze manier de twijfels van sommige mensen konden worden weggenomen... Ik heb nooit gezegd: Wees bang en gebruik het ding niet. Ik zeg alleen: gebruik het niet zo vaak als je wil (Wat op de verpakking staat) ik waarschuw gewoon dat hetgeen wat op de verpakking staat niet waar is..
Wat denk je van achter de pc zitten of bellen met je mobiele? daar is ook sprake van straling... niet zo para doen hoor je kan echt wel veilig de angelsound gebruiken... Als je zo beredeneerd dan is het beter als je gewoon de hele dag op bed ga liggen met de gordijnen dicht... Er is tegenwoordig te veel informatie te vinden mensen worden gek gemaakt! En zo denk ik erover....
Een echo klinkt ook niet zo veilig. Collega vertelde dat bij elke echo het kind het hoort alsof er een jumbojet vlak over het hoofd heen vliegt.
Handig als je bij het vliegveld woont, is baby gelijk gewent aan het geluid Maar goed, als je bang bent dat de angelsound schadelijk is, vermijd dan ook je pc, tv, radio, mobieltje, magnetron, stopcontacten, bijna alles zendt straling uit namelijk!
Ik ben het geheel met smoekie eens moet ik zeggen. Ik heb dat ding met veel plezier gebruikt bijna elke dag wel. En mijn vk zei alleen van dat ik niet in paniek moest raken als ik het een keertje niet kan vinden! maar voor de rest helemaal niets... en het is toch een microfoon dacht ik? Ik kon er ook in zingen hahahaha
Ik denk dat je het kan vergelijken met de geluidsgolven die een vleermuis uitzend om dingen te visualiseren. Hij geeft hoge frequentie geluidsgolven af om dingen te 'zien'. Deze geluiden kaatsen weer af op de omgeving, deze vormen een soort trilling en komt weer terug bij de vleermuis. Hierdoor botst hij niet tegen bomen of muren, en hierdoor vindt hij ook z'n prooi. (ok een doppler zoekt/vindt geen prooi haha ) Am i right...?