Ik heb al een tijdje last van een overbelaste linkerheup, erg pijnlijk maar mee te leven. (alleen niet mee te slapen ) Maar sinds vanmorgen is die pijn even weg, maar nu is het erg pijnlijk in mijn vagina, zeg maar. Het zit wat dieper, zo rond de beenderen daar. Het begon vanmorgen toen ik op de fiets naar mijn werk stapte, en net toen ik even post ging halen... nou ik dacht dat ik door de grond ging! Het zakt wel iets af, maar is nog steeds erg aanwezig. Zou dit te maken kunnen hebben met indalen of zoiets?
Heb er geen ervaring mee, maar het klinkt wel logisch dat het iets met het indalen te maken heeft. Was je kindje nog niet ingedaald tot nu toe? Ik heb zelf ook last van mijn heup en merk dat dat minder is sinds het kindje wat aan het indalen is. Heb daarbij geen pijn op een andere plek gevoeld, maar als het hoofdje ergens anders gaat 'drukken' kan het natuurlijk ergens anders pijn gaan doen. Het zouden misschien ook nog indalingsweeen kunnen zijn, maar ook daar heb ik geen ervaring mee persoonlijk.
Klinkt als indalen.. ook al heb ik er nog geen persoonlijke ervaring mee! Het lijkt me een logisch gevolg van het indalen dat je baby dan tegen je baarmoedermond en daarmee vagina gaat duwen. Hoe lang moet je nog werken? Ik hoop voor je dat je snel verlof hebt, kun je ook een beetje rustiger aandoen misschien... 8) Liefs Monique
Ik moet alleen deze week nog werken, 2 hele dagen en 2 halve dagen nog. Morgen ga ik op controle bij mijn gyn, ik zal het dan aan haar vragen. Als het vandaag niet meer gaat, ga ik gewoon naar huis. In ieder geval bedankt!