hallo allemaal, heb de angelsounds van jumper gekocht. hebben jullie hier ervaring mee?? wanneer kan ik de kleine horen??
Hoi Matsje, Ik zelf heb hem pas na 12 weken gekocht en kon toen al goed het hartje horen.. Durf niet te zeggen of het bij 8 weken ook al zo is.
oh, nee, daar ging ik ook niet vanuit, maar ben gewoon zo benieuwd sinds wanneer ik hem kan proberen te gebruiken!
Ik heb de kleine in de 12e week gehoord (11 weken zwanger), heel zachtjes en ver weg. Maar kon hem/haar niet altijd vinden, nu vind ik de kleine direct en is het hartje heel duidelijk te horen.
ik heb ook die van jumper, voor het eerst met 10 weken gehoord daarna iets van 2 weken niet meer, werd er erg onzeker van en heb hem in de kast gegooid nu hoor ik het wel altijd en heel duidelijk
Ik hoorde de baby met precies 10 weken. Heb toen dagelijks geluisterd en heb m toen 1 avond niet gehoord. Raakte goed in de stress en heb echt toen heel lang geluisterd. Uiteindelijk toen ik naar bed wilde hoorde ik het weer. Ik moest met 10 weken wel echt net boven mn schaambeen luisteren en goed de gel op je buik smeren, of idd olie. En dan kun je hopelijk snel een ´locomotief´voorbij horen komen Succes, Claire
oke, moet dus nog even wachten! hahha. heb er zo'n zin in, tis nu nog zo onwerkelijk. al groei ik al wel. hihi