Hoi Heeft iemand ervaring met de dopler van Angelsounds? Of een andere dopler die ook niet zo duur is?
Hoi hoi!! Ik heb een angelsound en best veel gebruikt bij mijn zoontje. Echt heel erg leuk om zo het hartslagje te horen. Alleen zal ik er niet te vroeg mee beginnen, want als je het hartje niet kunt vinden, kun je nogal in de stress schieten...
Heeyy Ik heb de angelsound ook.. maar inderdaad niet te vroeg beginnen met luisteren deed ik ook haha en heb hem nog niet gevonden en dat zorgt idd een beetje voor stress
Ik heb de angelsound. Geweldig!! Idd niet te vroeg beginnen en niet stressen als je het hartje een keertje niet kunt vinden.
Ik heb ook een Angelsound, hoorde het hartje pas vanaf ongeveer 14 weken. Maar was er wel heel blij mee, gebruikte hem wel maar 1 keer in de week omdat het kindje het niet zo prettig schijnt te vinden.
Jep hier ook. Hier wel vroeg begonnen, maar onszelf goed wijsgemaakt dat we het hartje niet altijd konden vinden. Vanaf week 12 hadden we haar eigenlijk altijd wel. Ik heb de angelsound van MP af, 20 of 25 euro geloof ik en was zo goed als nieuw. Goed hygiënisch schoongemaakt bij thuis komst, dus helemaal happy. Er zat een flesje gel bij, maar ik gebruik gewoon lotion, werkt bij ons zelfs beter. We luisteren nu 1x in de week
Fijn al die positieve verhalen. Ik ben om en ga het gewoon proberen. Helaas staan er op MP niet veel bij mij in de buurt, maar nieuw zijn ze ook maar 30 euro.
Wij hebben sinds afgelopen zondag een doppler, omdat ik nogal snel paniekerig was als ik onze kleine niet voelde, heeft mn man via marktplaats een angelsound kunnen regelen voor 20 euro. Geweldig, meteen gebruik van gemaakt en we hebben het hartje gehoord
Vanaf week 11 tot week 20 elke dag gebruikt om even het hartje te luisteren Toen voelde mijn man Nina ook schoppen en gebruikten we hem af en toe.
Ja, hier vandaag toevallig het hartje voor het eerst gehoord, met 10w3d. Ik had het niet verwacht. Was al week geleden dat ik geprobeerd had, en ging er van uit dat ik pas met 12 weken zou horen. Dus niet in paniek raken als je nog niets hoort. Bij mij ligt baarmoeder goed naar voren, kreeg al een duidelijke uitwendige echo met 7 weken. Ik vind het erg leuk. Je mag maar 1x per week 5 minuutjes luisteren he?
Hier ook een angelsound aangeschaft op internet, ook met twee uitgangen, dat we samen konden luisteren Gaaf als je het hartje goed kan horen kloppen. Eens met de andere meiden.. niet te vroeg gebruiken en anders niet in de stress raken als het een keertje niet lukt!
Waarvoor precies? Heb je dat gehoord van de verloskundige? Ik denk inderdaad dat het niet al te best is om elke keer weer dat ding erop te zetten. Ons jochie werd er een beetje onrustig van, dat geprik in mijn buik, maar voor zover ik weet (ook bij vk nagevraagd) kan het geen kwaad hoor.
Wij vonden hem ook super! Hartje de eerste keer al vroeg gevonden, bij een kleine 10 weken. Maar inderdaad, laat je niet gek maken als je het hartje een keer niet kunt vinden, want dat zal waarschijnlijk heel vaak gebeuren