Even mijn verhaal delen. Mijn vriend was heel stellig dat hij maar 1 kind wou. Ik heb altijd gezegd dat ik er 3 wou. De oudste was een huilbaby (huilde 16 uur per dag), maar na goede voeding ging het over. Toen zoon 6-7 maanden was, begon het te kriebelen. Voor hem hoefde het nog niet, maar ging toch overstag. Toen zoon 20 maanden was, is onze dochter geboren. Hij zei altijd dat het nu genoeg was. Aangezien ik hem al gepusht had na de eerste, begon ik er niet meer over. Wil hem dit niet nog een keer aandoen en wij hebben 2 gezonde kinderen. Een zoon en een dochter, wat willen we nog meer? In juli 2014 kregen wij de sleutel van dit huis en toen begon het. Hij begon hints te geven, zodat ik dacht hey! Er is een Opel Zafira gekomen, Fiat Panda de deur uit en de Audi A3 is uit de bijtelling. Mijn vriend wou dat graag, "want dan kan er nog eentje bij".In het huis hebben we een kleine kamers opgeofferd voor een mooie riante badkamer. Hebben een donatie van mijn schoonouders gekregen. We willen een dakkapel en samen met dat geld en een deel spaargeld komt die er. Hij zei gelijk dat we de kamers konden opsplitsen en dat er dus ruimte is. Maar wat zal ik met die extra kamer willen was zijn vraag. Ik heb nog steeds een wens voor een derde, maar om hem niet te pushen (en omdat ik mij erbij neer heb gelegd) wou ik die ruimte als washok hebben. Wel gaf hij tegenstrijdige hints... de ene keer maakte hij die hints, maar een andere keer zei hij dat 2 goed is... Vanmorgen om half 7 wou hij serieus praten. Oudste moest plassen, ik was wakker. Toen kwam het. Ik moest eerlijk antwoord geven zei hij. Hij zei dat ik de wens had voor 3 kinderen en vroeg of die wens er nog was. Ja, was mijn antwoord. Gelijk erbij gezegd dat ik niet ga pushen en dat hij hier zelf mee moest komen. Nou, bij deze zegt hij. Hij wilt dolgraag een derde en daar loopt hij al een jaar mee!! Wanneer we er voor gaan, weten we nu nog niet. De dakkapel komt eraan en wij trouwen 15 mei. De vorige keren hoefde hij bij wijze van te kijken of ik was al zwanger. Daar zijn wij nu ook 'bang' voor. Is het dit keer niet zo, dan is het zo. Maar de dakkapel en verder onderhoud van het bestaande dakkapel, vragen veel van onze spaarrekening. Daarna eerst weer sparen... Zo dat wou ik delen.
Wat leuk!! En ja zo zie je maar dat mannen ook hints kunnen geven hihi Veel plezier alvast met klussen en hoop voor jullie dat t deze keer ook snel raak mag zijn!
Dank jullie wel! Kan het alleen nog niet echt bevatten. HIJ die zo enorm stellig was van "maar" één kind, wilt dolgraag een derde. En ik die mijzelf heb neergelegd bij twee kinderen. Goed, nu eerst kijken of het überhaupt lukt.