wc dagelijks, hand-/vaat doek wanneer vies is en wanner de vaatdoek niet meer fris ruikt kook ik die uit met azijn.
Ik voel me hier opeens een vieze mie. Ik maak schoon als het vuil is/aan het worden is of in het geval van een theedoek als ik die vuil gemaakt heb... dat kan dagelijks zijn, maar ook om de zoveel dagen...
WC wekelijks tenzij meer echt nodig is. Vaatdoeken als ze vuil zijn. Soms 3 op een dag, soms gaat er één drie dagen mee.
WC probeerde ik 1x per week, maar lukte vaak minder vaak. Echt heel erg. Ik vind 2x per week momenteel al heel goed van mezelf Keukentextiel 2-3 keer per week vroeger, nu meestal elke dag Mijn zus vindt dat ik overdrijf
Elke dag, wc wordt snel vies met al die kleine kids en vaatdoeken ed ook omdat er altijd wel gekliederd wordt
Wc elke dag een doekje eroverheen (wegwerpdoekjes). De pot 2 keer per week of als hij echt vies is. Handdoeken en theedoeken zo'n 2 keer per week, wordt niet veel gebruikt (we zijn niet heel veel thuis). Vaatdoek elke dag of om de dag.
Vaatdoeken en keukenhanddoeken eens per week, soms elke 2 weken. WC delen we met een ander stel, dus die maken we nooit zelf schoon. Maar ik denk dat ik 'm elke week zou doen ook.
.. ik snap nu wel waarom sommige mensen elke dag moeten wassen Elke dag een schone theedoek vind ik erg overdreven.
Handdoeken en theedoeken om de dag. Vaatdoeken elke dag. Gastendoekje in de badkamer om de 3 dagen. Wc en douche mat 1 keer per week. Wc schoonmaken: om de dag. De binnen en buitenkant, de vloer en de muren. Stofzuigen elke dag.
Eigenlijk allemaal elke dag. Wc ivm de kinderen. Vaatdoek omdat ik dat anders vies vind. Handdoek omdat ik tig keer per dag mn handen was en hem dus minimaal net zo vaak gebruik. De theedoek pak ik standaard mee met de rest, daar kijk ik niet eens naar.
de ene keer gaat een handdoek 2-3 dagen mee, en dan andere 3 per dag.. knoeiers vaatdoekje elke dag of mee, ook afhankelijk wat er mee gedaan word. wc elke paar dagen even en doekje over bril vaker, modderhanden op een wc staan zo gek