Ben al bij de ha geweest maar misschien heeft iemand tips ervaring. In dec werden beide zoons en vriend ziek na elkaar allemaal spugen en diarree. Bij vriend en m'n jongste was het na 24u over en bij mn oudste ging het even beter en daarna begon het weer. Heeft een hele maand geduurd met afentoe wat dagen ertussen dat het weer okee ging. Toen ook naar de ha gegaan en die zei ook kan van de ene buikgriep naar de volgende. Als het nog 3 wkn aanhield moest ik bellen. Nu is het vanaf vrijdag avond weer aan de gang spugen diarree en afentoe hoofdpijn. Geen koorts maar dit heeft hij zo goed als nooit. Zag wel zo bleek als een vaatdoek. Gister bij de ha geweest en nu moet hij ontlasting inleveren want ben wel benieuwd of het geen parasiet is ofzo. Ga het inleveren zodra hij weer moet maar nu is hij leeg zegt hij. Rare is wij hebben het allemaal niet en hij word echt halverwege de nacht ook wakker om te moeten spugen. In die paar weken tussentijd heeft hij ook geen diarree gehad. Iemand ervaring, tips?
Hmm ja een parasiet zou best kunnen. Mijn moeder had eind vorig jaar ook een parasiet en haar man niet. Het kan dus wel 1 in het gezin. Sterkte, hopelijk komt er snel duidelijkheid, want dit is echt heel naar.
Ik weet niet of het helemaal vergelijkbaar is maar mijn jongste heeft 2 weken geleden een week buikgriep gehad en toen ging het 1 week ok en daarna begon hij weer En ik ben ook mee aan het doen en zelf onze kat heeft geen trek in haar brokjes Er heerst heel veel buikgriep bij ons op school ook.
Nou vandaag idd ook niet meer gespuugd, en hoorde gister ook dat het weer op school heerst dus hoop dat het nu klaar is. Heb zoveel kots gezien en opgeruimd haha.