He dames, Ik heb 2 maanden geleden mijn 2e miskraam gehad, Maar nu ben ik op mijn ongesteldheid aan het wachten voor mijn miskraam was ik altijd regelmatig ongesteld altijd 28e dag moet ik dat nu weer zo berekenen of afwachten want als ik de 28e reken zou ik nu 1 dag overtijd moeten zijn en heb wel last van me borsten :S ik weet het niet meer en wil ook weer niet te blij worden...kunnen jullie me please helpen alvast bedankt..
doe even een testje voor de zekerheid dat kan al als je 1 dag overtijd bent en dan weet je teminste wat ben je niet zwanger dan kun je nog even afwachten tot je ong wordt ,wordt je dat niet kun je bij de huisarts laten testen en doorverwezen worden voor b.v een bloodonderezoek of echo gr sofaan
Het enige advies dat ik je kan geven is mijn ervaring. En dat is dat mijn cyclus na de miskraam helemaal van slag was en nog is. Tuurlijk kan het zijn dat het weer raak is, en dat hoop ik voor je, maar pin je nergens op vast. Je lichaam kan rare dingen met je doen. Succes, liefs Hope
he dames nog bedankt voor jullie reacties, k ben ZWANGER! ik wil alleen niet te blij zijn want straks gaat het weer mis.. ik hoop dat het goed gaat en jullie ook nog succes!
Heeeeeee Serlovesang, wat goed, zeg! Echt hartstikke gefeliciteerd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je jezelf wilt beschermen tegen een mogelijke miskraam. Hopelijk krijg je snel wat meer vertrouwen, en kun je lekker genieten als je de 12-weken grens gepasseerd bent! Ik wens jou een hele mooie baby toe over 8 maanden! Marla
he marla bedankt voor je lieve berichtje ben ook wel blij hoor maar durf er niet intens van te genieten maar hopelijk komt alles goed en hopelijk mag jij natuurlijk ook een mooie baby verwachten! kusjessss
Van harte gefeliciteerd, super voor je! Probeer er een beetje van te genieten en ervan uitgaan dat het deze keer wel goed gaat, inderdaad 3x is scheepsrecht. Liefs Minka
Dank je wel, lieve Serlovesang. Ik duim in ieder geval heel hard voor je dat het dit keer goed zal gaan. Het lijkt me echt zenuwslopend om de eerste weken door te komen, en ik kan alleen maar voor je hopen dat deze weken omvliegen. Wat ik altijd zo balen vind is dat die weken dan juist heel langzaam voorbij lijken te gaan, terwijl de tijd gewoonlijk te snel gaat. Nogmaals heel erg gefeliciteerd! Liefs, Marla
hallo serlovesang, VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS, hardstikke mooi voor je! ik kan me erg goed voorstellen dat jij onzeker bent en angstig, ik denk dat dit een hele logische reactie is, maar probeer er toch een beetje van te genieten, en wij de hele club dames zullen voor je duimen dat het goed gaat! Liefs Jette
he dames bedankt voor jullie lieve reacties..die zal ik komende tijd ook wel nodig hebben..het lijkt ook of die dagen jaren duren en hopelijk kom k snel aan die 12 weken grens..maar dat zal ik jullie gauw genoeg laten weten succes jullie allemaal dames! en nog heel erg bedankt!
Hoi serlovesang, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik weet helaas precies hoe dubbel je gevoelens zijn over deze zwangerschap. De eerste 12 weken van mijn huidige zwangerschap leken wel eeuwen te duren. Gelukkig mochten we met 8 weken al een echo laten maken, en het was een grote opluchting om daar het hartje te zien kloppen. En nu ben ik inmiddels alweer bezig aan de laatste loodjes! Mocht je behoefte hebben aan steun, mocht je vragen hebben of gewoon even tegen ons aan willen praten, laat het dan weten. N.B. Als je onderaan mijn bericht op de knop www drukt, kom je in mijn zwangerschapsdagboek. Als je dan de maand 'juni' selecteert, kun je precies alles lezen over mijn onzekerheden de eerste maanden. Wellicht is dat een steuntje in de rug in de komende onzekere weken. Heel veel sterkte en succes, en hopelijk lukt het toch om van je zwangerschap te genieten! Liefs, Wendy
he wenniepennie heel erg bedankt voor je lieve reactie ik zal zeker even je dagboek gaan lezen..En inderdaad over 2 dgn ben k pas 5 weken zwanger ben zo bang.. en moet proberen positief te blijven maar dat is gewoon heel erg moeilijk hoop zo dat ik morgen wakker word en de 12 weken gepasseerd ben ik zal jullie op de hoogte houden.. nog bedankttt... en jij ook succes met je kleintje binnenkort..
he roze78 dankjewel zie dat jij ook 2 keer een miskraam heb gehad en begrijp ook echt dat het moeilijk is, ik ben nu wel zwanger maar het is gewoon zo moeilijk wenniepennie ik heb je dagboek gelezen en het was super wat je had geschreven ik vind het alleen zo knap dat je toch nog hoop bleef volhouden vanwaar heb je je postieve gevoelens gehaald want ik wil dat ook zien...elke keer als ik naar de toilet ga kijk ik of ik iets zie.. gewoon omdat de angst zo groot is..ik wil me er vanaf zetten maar het is zo moeilijk probeer zoveel mogelijk postieve verhalen te lezen en positief te denken hopelijk komt alles goed.. En kan k straks vertellen dat ik ook zo een dikke buik heb allemaal succes hopelijk komt ook alles goed met jullie en kunnen we elkaar helpen door zoveel mogelijk te praten.
Ik begrijp je angst zóóó goed! Ik heb datzelfde. Ik durf niet eens meer zwanger te worden. Denk steeds aan die percentages dat het fout kan gaan en dat ik er dan wel weer bij zal horen... Ik probeer ook m'n schouders eronder te zetten en blijf steeds maar weer positief op mezelf inpraten, maar het is zo verdomd moeilijk! Maar de positieve verhalen die je hier leest geven je enorm veel steun, zeker dat verhaal van Wenniepenny. Dat het dan toch nog goedkomt. Daar wil ik me aan vast houden. Serlovesang, houd moed, je ziet dat het kan lukken. Hou je vast aan driemaal is scheepsrecht, ik duim heel hard met je mee de komende 8 weken. Ik hoop met alle macht dat je dit wondertje dat nu in je buik groeit over een maand of acht in je armen mag sluiten! Als ik je een zakje optimisme kon geven had ik dat gedaan! Hou vol!
he roze 78jaa daar heb je ook gelijk in hopelijk komt het bij jou ook heel erg snel en moet je me natuurlijk wel laten weten he..en het is zeker heel erg moeilijk ik krijg de hele tijd die gedachtes van mijn vorige miskramen het bloed..ik probeer er dan ook niet aan te denken en gelukkig slaap ik nu ook wel wat beter en ik hou zeker de moed erin en ook voor jou het gaat ons lukken!Heb jij trouwens chromosonenonderzoek gehad? De gynacoloog zei tegen mij dat ik dat wel beter kon doen maar wist niet dat ik zo snel weer zwanger kon zijn dus heb het niet gedaan.. en ga volgene week bellen dan krijg ik me eerste echo ik laat je dan wel alles weten dan kan ik misschien jou ook een beetje iets positiefs meegeven..(mijn naam is trouwens angie groetjes...
Hee meis, ja, dat zullen wel zware weken worden voor je. En de tijd gaat zo langzaaaaaaammm... Jammer he, die roze wolk die je de eerste zwangerschap had is dan echt helemaal pleite... Ik snap je zo goed. Maar we houden moed he, en als 't bij mij weer raak is laat ik het weten. Ik ga trouwens wel zo'n chromosomenonderzoek laten doen. Denk ik. Ik heb over vijf weken een afspraak bij de gyn die dan alles door gaat nemen. Ik denk dat zo'n onderzoek er ook wel bij hoort dan. Ik weet alleen niet hoe dat gaat als ik alweer zwanger blijk te zijn (hoop, hoop). Of het dan nog kan. Als het niet uitmaakt dan doe ik het gewoon. De uitslag duurt nog heel lang dan, maar stel dat het weer misgaat, dan loopt er in ieder geval een onderzoek. Maar daar gaan we niet vanuit he. De volgende keer gaat 't lukken. Haha. Zo lang je 't maar vaak genoeg positief opschrijft ga je 't misschien zelf wel geloven... Pffff.
Serlovesang, ik heb je een pbtje gestuurd naar aanleiding van een vraag die je me stelde in een ander topicje.. moed houden he! De tijd gaat misschien langzaam, maar gaat wel voorbij! Amber
Ok dan roze ik hoop snel wat van je te horen hihi en gelukkig ben ik nu alweer een weekje verder en ga morgen de gynacoloog bellen voor een afspraak ik laat je alles weten en zorg ervoor dat ook jij moed krijgt flink klussen he ahha doe rustig kusjee