Ik laat vanmiddag mijn Mirena spiraal na bijna een jaar verwijderen. Ik ben ineens zo vaak ongesteld en kan er niet meer van op aan. Ook veel hoofdpijn, het voelt niet goed meer. Nu heb ik van het inbrengen werkelijk niets gevoeld. Heb toen 2 tabletjes gekregen van de HA en dit hielp er goed. Maar voor het verwijderen hebben we niets afgesproken? Is dit pijnlijk en zal ik voor de zekerheid 2 paracetamols innemen of valt het mee? Ik heb geen idee...
inbrengen is pijnlijker dan verwijderen. verwijderen ging bij mij heel snel, binnen 30sec was hij eruit. Je voelt het aleeen als de tang naar binnen gaat, en dat is niet pijnlijk.verder voel je echt niks
Okee, dus volgens jullie hoef ik geen paracetamols te slikken voor die tijd? Het inbrengen heb ik niks van gevoeld, alleen even een vervelend gevoel toen ze de baarmoedermond vastpakte met die tang.
Ik vond inbrengen pijnlijk en na 3 maanden van ellende en pijn m eruit laten halen. Ik voelde er niks van buiten de eendenbek. Wat een opluchting. Hij zat echt goed maar ik kon er niet tegen. Geen zorgen maken hoor het is zo gepiept en pijnstilling is echt niet nodig. Groetjes
Even zuchten als de dokter dat aangeeft en het is klaar. Bij mij was het net als een speldenprik. Alleen het plaatsen van het speculum was wat lastig ( Ik heb een gekantelde baarmoedermond )
Wat de anderen al zeggen: je voelt er echt helemaal niks van. Gewoon doen wat je arts zegt. Ik moest kuchen en dan merk je echt niks.
Nou hij zit er nog in!! De arts stond er niet achter om nu al te kiezen voor een ander anticonceptiemiddel. Ik mag nu 3 maanden extra de pil slikken om de menstruatiecyclus weer normaal te maken. Als het dan nog zo is dan mag hij er uit. Maar dat verwacht mijn HA niet. PS: natuurlijk moest ik het zelf weten, maar vond het verhaal van mijn HA wel overtuigend.
Ik wist niet eens dat dat mocht, een hormoonspiraal en de pil samen. Maar hopelijk helpt het je meis!
Ben de pil vanmorgen gelijk al vergeten, hahahaha.. Begin dus wel een andere keer. Ik bloed nu ook niet meer, dus wacht het nog wel even af...
Ik kreeg enkel een steek in mijn buik en toen was het al voorbij! Ik heb de Mirena 3 maanden gehad en daarbij 3 maanden ellende gehad! Had hem in januari laten zetten, tijdens de menstruatie. 3 weken later, weer ongesteld voor maar liefst 3 weken lang. Een week niet, toen weer wel... ging zo achter elkaar door. Ben toen in maart naar de huisarts gegaan, maar hij werd afgestoten door mijn lichaam, hij hing er helemaal uit. Waarschijnlijk al een week na het plaatsen. Ik dacht dat het er bij hoorde.. Maar voor mij nooit meer