mijn kleine wondertje weg.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ally, 23 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Wat was ik blij ,ik was wel heel licht ongesteld geworden ,en daarom een test gedaan,heel vaag positief.
    Diezelfde week had ik ook een afspraak bij de gyn.,daar hebben ze een urinetest gedaan ,die neg. aangaf.
    Na een week bij de huisarts laten testen ,duidelijk positief.
    Weer terug naar de gyn,dat was met 6 wkn ,maar zij kon alleen een vruchtzakje zien ,moest weer terugkomen met 9 wkn ,dat waren de langste wkn van mijn leven .
    Met 9 wkn zagen we een gezond kindje met een kloppend hartje .
    Wat was ik blij ,ik zag de toekomst heel positief in .
    Met de 10 wk had ik afspraak bij de vk ,omdat ik al een echo had gehad in de ziekenhuis ,moest ik maar tot de 20 week wachten ,maar ik had sinds 7 de wk al last van een beetje rozig afscheiding ,het was normaal volgens de vk en de gyn.
    ik heb toch een echo gehad ,om mij gerust te stellen .
    We moesten naar de stad ,mijn man kon de echobureau niet vinden,heel stress gedoe ,kwam daar 20 min aan ,maar ze hebben me geholpen
    eerst deed ze een uitwendige echo,maar we zagewn niks bewegen ,moest maar effe gaan plassen ,en dan zou ze een inwendige echo doen .
    Mijn wereld storte echt in ,toen ze zei het leeft niet meer
    Ik heb toen ik thuis was gelijk de vk gebeld ,en zij regelde dat ik naar de gyn kon ,want je hoopt toch op een wonder,maar de gyn zei hetzelfde.
    Ik heb in 1999 ook 2 mk gehad maar die eindigde spontaan in de 7 de wk
    in 2000 een gezond dochtertje gehad en in 2005 weer een mk
    Dit is mijn 4 de mk ,deze is anders omdat ik het hartje heb zien kloppen
    de kindje is niet doorgegroeid na 8 wkn en 4 dgn ,dus na de goeie echeo is het gelijk misgegaan.
    ik moet morgen weer naar de ziekenhuis ,en de mk is nog steeds niet begonnen,mijn man en mijn moeder hoepen op een wonder ,die hebben het hoop dat het morgen op het echo weer leeft ,maar ik heb 2 duidelijke echo s gehad ,de hoop heb ik opgegeven .
    De eerste dgn was ik heel boos ,waarom ik .
    MIjn zusje moet over 3 wkn bevallen ,en het doet me toch wat om haar te zien ,ze is niet blij met het kindje .
    Ik hoorde van een vriendin die ook zwanger is en dezelfde datum uitgerekend als ik zou bevallen .
    het lijkt ook net of ik een buikje heb gekregen ,mijn borsten doen ook nog steeds raar .
    We willen heel een tweede kindje ,maar het idee dat het mis kan gaan ,ik wordt natuurlijk ook elke jaar ouder .

Ally

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jee meid wat naar !! Krijg er een krop van in me keel !!! Ik wil je graag heel veel sterkte en moed wensen !
    Sterkte meid !!!

3. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    meid, wat vervelend voor jullie, jeetje.
    Ik heb ook een mk gehad met 7 weken is het er vanzelf van afgekomen, jij hebt het hartje zien kloppe en nu is het er niet meer. Ik wil jullie heeeeeeeeeeel veel sterkte wensen.
    Liefs fredje

4. nathalie1980

nathalie1980 Actief lid

8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    bij deze wil ik je in ieder geval heel veel sterkte wensen met de verwerking van het verlies van je dierbare kindje en ondanks dat ik weet dat deze woorden niets voorstellen bij het verdriet je lichaam weet vaak wel wat goed is en niet goed je moet maar zo denken het is niet voor niets geweest je schrijft dat je zus bijna moet bevallen en het kindje niet wil misschien is het wel zo dat jij voor haar kindje zal moeten zorgen of in ieder geval kan zij jouw steun goed gebruiken en niet alleen zij ook haar kindje kan zo'n liefdevolle moeder als jij gebruiken ik weet dat niets kan helpen de pijn te verzachten maar ik zou wel zeggen richt je op de toekomst je hebt al een gezond en levend kindje dus de zekerheid heb je dat het wel mogelijk is ik wens jou en natuurlijk je man heel veel sterkte in deze moeilijke periode en duim voor jullie dat jullie toekomst er ondanks alles toch nog rooskleurig uitziet ik weet wat het is voor deze zwangerschap heb ik 4 miskramen gehad waarvan 1 een echte bevalling en dat wens je niemand toe maar ook ik ben weer zwanger geloof me heb vaak de hoop opgegeven maar het kan geloof in jezelf en in je lichaam \\groetjes Nathalie

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ook van mij heel veel sterkte!

6. myra

myra Lid

23 mrt 2006
    52
    0
    0
    gelderland
    heel veel sterkte gewenst

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Jeetje wat vreselijk voor jullie :(
    Ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen!

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

Heel erg veel sterkte :cry:

9. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik vind het echt heel erg voor je, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Veel liefs van Senna

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik wil jullie graag heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies

11. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Jeetje meis, wat erg, weet niet wat ik moet zeggen...

Sterkte, ik denk aan jullie!

12. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Heel veel sterkte.

13. Niet meer actief

jeetje meid nou heel veel sterkte

14. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi heel veel sterkte toe gewenst.

jennefer

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Veel sterkte!

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Ook ik wens je heeeeel veel sterkte voor de komende tijd !!

17. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Veel sterkte Ally met het verwerken van dit groot verlies!

Mieltje

18. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    oh wat vreselijk zeg . Ik wens je veel sterkte en neem je tijd om dit ver lies te verwerken.

Liefs caroline

19. kaily122

kaily122 Bekend lid

3 mrt 2006
    581
    0
    0
    heel veel sterkte Ally!

20. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561