Help: last van koopziekte...

Discussie in 'De lounge' gestart door MissyZuilen, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Het nieuwe boek van de H&M is weer op de mat gevallen en ik zie weer allemaal veeeeelste leuke dingen erin staan!
    AAAAAHHHH... word er altijd zó hebberig van. Wil dan het liefst alles in 1 keer bestellen, maar dan worden de bedragen toch wel erg dramatisch voor onze portemonnee (net nieuw huis gekocht).

Hoe doen jullie dat? Toch geduld opbrengen en per maand een aantal dingen bestellen/kopen?

Wie heeft er tips (voor ik de halve site aan ga klikken haha...)?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb net een grote bestelling gedaan.. Ik bestel bijna alles wat ik leuk vind en beslis thuis welke ik echt nu moet hebben en welke ik later nog kan halen.. Ook zo voor de kleine..

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    En kwa betalen.. Tsja wat ik nu koop voor het najaar hoef ik dan niet te betalen, dus trekt elkaar weer recht. Maar goed hier de luxe dat het zo kan..

4. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

Ik heb hem gisteren ook binnen gekregen maar nog niet uit de verpakking gehaald :) (zelfbescherming)

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Het probleem bij mij is, dat ik eigenlijk altijd alles dan wel leuk vind. En zo dus alsnog een hoog bedrag heb.

Ik kan dus nooit zo goed keuzes maken, zo van dit setje bestel ik nu..En de rest komt volgende maand ofzo wel.
    Nee, ik wil dan altijd meteen alles hebben wat ik heb gezien. En die gedachte laat me dan ook niet meer los haha! Echt verschrikkelijke eigenschap van mezelf..

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh ik ken het, als ik iets leuks heb gezien kan ik het niet meer uit mijn hoofd zetten. En dan denk ik; oke, alleen dit setje nog en dan stop ik. Maar een paar dagen later zie ik weer wat anders leuks.
    De kledingkasten van de kinderen puilen hier uit en dat is echt helemaal niet nodig. Hier ook veel moeite om de knop om te zetten ;)

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    En.. nog 1 groot punt: ik pas nu ineens mooi in alle kleding van de H&M. Voorheen met mijn maatje meer keek ik alleen bij de +collectie van hun.
    Maar nu ik gewoon S/M heb, vind ik ineens alles leuk en staat het ook allemaal.

Heb dus inmiddels al een fortuin bij de H&M gebracht haha, heb eerst mijn zomergarderobe zo veel mogelijk vervangen voor dus kleinere maat. Maar met dit gekke weer in NL heb ik die amper nog kunnen dragen. En nu de nieuwe collectie is allemaal weer met lange broeken en leuke vesten enzo!!

AAAAHHHH.. ik ga mezelf een verbod geven op de H&M haha!

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik bestel een maand voor de kinderbijslag komt altijd voor zo een 200 euro in een keer.

9. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Haha, zo herkenbaar! :)
    Alleen ben ik nu 24 weken zwanger, dus veel kan ik niet kopen...

Maar wat ik meestal doe, is toch bestellen wat ik echt graag hebben wil. Meestal valt een deel tegen en dat stuur ik dan terug. En dan vind ik het ook wel weer mooi geweest voor een tijdje. Dus eerder 1 grote bestelling dan steeds een kleintje.

10. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    I love H&M! :D

Heb al wat besteld... Oh, en ze hebben nu ook leuke dingen voor op een baby/kinderkamer!!!

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Dat helpt dus niet voor mijn verslaving he!! :p

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik kreeg m binnen en snapte er niets van, was nog van de oude bewoners, heb m gelijk weggegooid zonder erin te kijken. Houd er niet van, net van h en m en niet van winkelen:)

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @MoniqueP, dan zul jij vast geld overhouden aan het einde vd maand haha..
    Ik hou altijd maand over aan het einde van mijn geld.

14. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Whoops... sorry! :D

15. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ik altijd doe is eerst kijken wat snel loopt en leuk ik leuk vind (kan je meestal wel zien, want dan is er bv al 1 maat uitverkocht) en dat koop ik alvast en de rest wacht ik even totdat er weer kortingscodes zijn (ze hebben vaak een maand later een kortingscode met 20% korting op alles ofzo)

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik word ook altijd histerisch van de H&M.
    Het feit dat je kunt bestellen zonder meteen te betalen maakt het nog erger!
    Pfff..... :)

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Love h&m maar koop vrijwel nooit iets nieuw.

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja of gewoon niet online bestellen maar naar de winkel gaan

dat kiest vaak een stuk makkelijker..

en groot voordeel: je kan het bij thuiskomst meteen aan ipv dat je nog paar dagen moet wachten op de postbode :)

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb nu paar dingen besteld in mijn nieuwe maat die ik echt nog moest hebben, zoals paar basic shirts lange mouw en paar leuke shirts lange mouw.

De rest ga ik idd eerst even bekijken en passen in de winkels in de loop vd tijd.

Vind de bedragen van de shirts nog wel meevallen, dus die heb ik dus bestelt. Maar de rest, zoals aantal broeken die ik nog nodig heb enzo hebben wat groter bedrag dus die wil ik gewoon even bekijken en passen en dan de leukste kiezen.

20. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor de mensen die willen bestellen, deze kortingscodes doen het nog:

1304 €5 korting (heb je meteen de verzendkosten eruit)
    9690 25% korting op het duurste artikel

Deel Deze Pagina