Vraag over buikweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bilou, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voel je die door je hele buik? Of alleen boven of beneden of bepaalde delen in je buik?

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ik voelde het voornamelijk onderin.. denk omdat daar de ontsluiting moet gebeuren..! twijfel je of je weeen hebt?

3. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, heb er nog geen last van. Maar vroeg het me opeens af haha. Op gegeven moment ga je aan de gekste dingen denken. :/

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    haha snap ik! nou ik ben bij de eerste ingeleid en toen heb ik niet echt weeen gevoeld voor mijn gevoel (of ik was het echt alweer vergeten) dus was ik 'bang' dat ik bij de 2e niet door zou hebben dat het begonnen was.. nou eh... ik had het meteen door toen het menens was haha! het is natuurlijk bij iedereen wel verschillend denk ik.. succes in ieder geval, hopelijk ga je lekker snel bevallen ;)

5. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook steeds 'bang' dat ik ze niet kan herkenning. Maar als ik iedereen moet geloven is dat onmogelijk haha. Nou ik wacht het nig ff af dan. Hoop dat ze komen, want wil niet ingeleid worden. :(

6. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Heb je wel eens voorweeen gehad?
    Het schijnt echt wel zo te zijn dat je een wee herkent zodra je er 1 hebt.
    Ik vraag het me ook af hoor haha

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Ja voor mij waren de weeen wat pijnlijker dan hardebuiken.
    Ben gewoon naar t ziekenhuis gegaan, ctg en dacht ach zal wel.
    Maar mn hardebuiken kwamen boven de 100 dus echt weeen (denk ik).
    Ik heb t ook niet weg moeten puffen tot 8cm ontsluiting waren t voor mijn gevoel gewoon harde buiken wat een beetje pijn deed.

Dus of je echt persee moet herkennen dat weet ik niet hoor, ik heb t niet zo ervaren in ieder geval.

8. lienepien79

lienepien79 Actief lid

18 feb 2012
    125
    0
    0
    Zolang je ze nog niet weg hoeft te puffen kunnen het ook gewoon voorweeen zijn dus in het begin van je bevalling is het voor jezelf best wel onzeker (bij mij dan tenminste). Na een poosje worden ze toch echt pijnlijker en gaan ze steeds korter op elkaar komen en je hele buik gaat mee doen. Die wordt echt heel hard. Dan weet je voor je gevoel wel dat het is begonnen hoor. Bij mij voelde het trouwens als erg pijnlijke menstruatie kramp

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik vond mijn voorweeen en mijn echte weeen dag en nacht verschil..pff..

Echte weeen begon de kramp onderin, en dat trok dan helemaal door naar boven, en deed echt killing pijn.

Maar ik had al direct persdrang wat het rotst was, daar mag je dan niet aan toegeven....auwwwww

10. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen flauw idee of ik het gehad heb. :(

11. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ideaal om al 8 cm ontsluiting te hebben zonder echt pijn te lijden!

12. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel een paar momenten per dag dat heel mijn buik pijn doet en hard is, maar voel dan niet echt die menstruatiekramp die ik eerder weleens gevoeld had.

Maar echt puffen hoefde ik niet. Dus denk dat het echte werk nog moet komen.

13. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, wie weet zal ik de weeen snel ervaring. Zo lang kan het toch niet meer duren. :(

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Jaa inderdaad maar met de wee opwekkers zat ik er ook binnen 2 uur, van 3 tot 8 :D.
    Maar daarna kwamen de persweeen een weeenstorm en ik had buik/been en rug weeen had om 12u persdrang en om 16.30 mocht ik eindelijk persen haha.

Als t straks bij jou begint, sta er dan ontspannen in, ken geen angsten en laat alles over je heen komen, je kan het !

15. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, thanks!!

Deel Deze Pagina