Hallo Allemaal. Na een verschrikkelijk jaar heb ik gisteren een test gedaan en die was positief. Vanmorgen voor de zekerheid nog een gedaan ook positief. Als het goed is ben ik 3 a 4 weken zwanger. Maar ik verlies een heel klein beetje bloed alleen bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest. Nu maak ik me toch wel zorgen. Want vorig jaar 21 juni was ik ook zwanger dag erna een miskraam gehad dag daarna een spoed currutage gehad. Op 7 juli kwamen ze erachter dat het vruchtzakje was in gegroeid in de baarmoederwand. Heb ik 4 zware chemo voor gehad om het hcg telaten zakken en met de hoop dat het afkwam. 9 maanden later was alles weg. En nu dit. Ik durf niet blij tezijn. Durf me er niet op teverheugen. Mede door het bloedverlies. Verder heb ik geen krampen of raar gevoel in onderbuik. Dus tja is het een innestelings bloeding of is het misschien een ander voor teken. Ben aan het twijfelen om naar ha tegaan of om toch nog maar ff tewachten en kijken wat het lichaam doet. Vind dit zo Liefs limbomuts
Hoi, Dat klinkt niet makkelijk zo. Ik zou me zeker melden bij de huisarts, dan is hij al op de hoogte, mocht er iets mis gaan. Sterkte.
ik zou me ook even melden bij de huisarts. al is het alleen om er zelf een geruser gevoel bij te hebben. ik hoop heel erg voor je dat het deze keer allemaal goed mag gaan en wil je dan toch ook graag feliciteren