Hoi Dames ik ben nijna 36 weken zwanger. heb wel het gevoel dat ons ukkie ingedaald is maar hoe merk je dat???? Ik heb totaal geen voorween of harde buiken. niks nopppes nada. heb wel veel meer last van mijn bekken vooral die naad van je schaambeen en langs je kruis. ook heb ik het gevoel dat er een dikke bal onderin mijn buik zit te drukken haha ga er vanuit dat dat ons ukkie is. Wat zijn jullie ervaringen???? Ben er erg benieuwd naar. liefs Ingrid
ik heb er totaal niets van gemerkt. mijn zoontje draaide en daalde in, in een paar dagen tijd maar het is dat de vlos het zei anders had ik het echt niet geweten
Ik blijf hier ook even meelezen... ben ook benieuwd hoe anderen dit ervaren en ontdekken. Geen idee of dit bij mij ook al zo is nl. Komende dinsdag weer op controle, kijken wat de vk dan zegt.
ik heb erdoor wat meer krampen in mijn buik, trekkerige pijn in mijn liezen en last van mijn schaambot. Ik maak ook wekelijks een foto van mijn buik en het is duidelijk te zien dat die wat lager "hangt" dan een paar weken geleden.
Ik heb er ook echt weinig van gemerkt. Ik had alleen de avond datvoordat ik op controle moest bij de vk. een paar flinke steken in me schaamstreek gehad, ik d8 toen zal wel van het indalen komen. en het klopte ook.. me meisje ligt al vast in me bekken
Mijn echoscopiste zei twee weken geleden dat ze het hoofdje niet zo goed meer kon meten omdat die kleine al wat was ingedaald. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik minder last van maagzuur heb en dat ik meer naar de wc moet voor een paar druppels... maar iets gevoeld... nee ik ook niet.
ik heb ook dat ik vaker moet plassen voor echt ieniminie beetjes soms. ook staad mijn buik boven mijn schaambot meer nar voren. Morgen naar vk dan hoor ik het wel of dat allemaal klopt.
Ik heb het indalen wel gevoeld, had vervelende steken aan de zijkanten en een drukkend gevoel onderin de buik, ook bij de vagina en was vrijdag op controle en het was idd. ingedaald. Met 36 weken bleek dat nog niet te zijn.
Precies zoals bij mij, alleen ik had er wel af en toe flinke pijn bij en krampen. Bleek dat hij heel ver is ingedaald, goed gevoeld dus. en je kan het merken aan dat je buik lager gaat zitten. maar dit hoeft niet dacht ik.
Ik kreeg ineens erge steken in mijn vagina, alsof de bliksem erin sloeg! Last van schaamstreek, drukkend gevoel van onderen en vooral heel vaak plassen, al kwamen er soms nog maar druppels... De vk zei dat dit t indalen van de kleine was...maarja, zo voelde t ook wel voor me Echt een drukgevoel naar onderen en vooral als de kleine ging bewegen deed t wel is zeer.
ons beebje ligt nog vol overtuiging heerlijk dwars in mn buik hahaha ben benieuwd wanneer hij/zei zal gaan indalen, maar goed heb er nog de tijd voor
Ik heb er niks van gemerkt. Ik merk nu wel dat het zo is omdat ik af en toe een flinke steek ín/tegen mn blaas krijg. Maar van het hele indalen zelf heb ik niks gemerkt.
nouik heb aleen paar keer een flinke steek in mijn vagina gehad, ben nu 32 weken banner looptwat achter, zou het kunnen?
Kan echt al hoor booboo. Vandaag vertelde de VK dat de kleine van mij inderdaad al aan het indalen is. Dit is volgens haar heel normaal bij de eerste (dat het wat eerder gebeurt). Ze kon echt enorm goed voelen waar en hoe de kleine lag (door mijn eigen speklaagje). zo goed dat ik het nu zelf ook goed kan voelen. Net voor het eerst een knie gevoeld, zo speciaal.
En net als een paar meiden hierboven, merk nu zelf ook dat mijn buik langzaam aan het zakken is, dacht eerst dat het kwam doordat mijn spijkerbroek band wat strakker zit en daardoor de buik omlaag trekt, maar als ik foto's vergelijk gaat de buik inderdaad langzaam weer naar beneden. Echt spannend!
Je vk kan het voelen bij mij lag ze met 29weken al met hoofd naar beneden en bij afspraak bij VK met 34 weken was ze ingedaald.Ik moet echt om de haverklap naar de wc en rare bewegingen krijg echt steken.op wc voel ook alsof druk staat wat waarschijnlijk het hoofd je dus is. Ik zou je VK vragen normaal voelen ze er ook voor. liefs,