wat is wijsheid?

Discussie in 'Miskraam' gestart door jolien, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Hallo,

Ik heb begin dit jaar een miskraam gehad!Nou weet ik echter niet wat ik moet doen.Volgens de verloskundige hoef ik geen menstruatie af te wachten voordat we weer verder gaan,maar de gynaecoloog zei dat we wel 1 maand moeten wachten.Ik wil zo graag weer zwanger worden en hoor zoveel positieve verhalen over snel zwanger worden na een miskraam dat ik eigenlijk gelijk door wil gaan.Wat is wijsheid en welk advies kan ik het beste opvolgen?

Heb al helemaal in gedachten dat we er gewoon voor gaan en als ik dan naar de gyn moet en ik mocht zo gelukkig zijn om weer zwanger te zijn dat ik dan gewoon zeg dat het condoom geknapt is!

vertel wat zouden jullie doen?

liefs een twijfelende jolien! :(

2. Gwenn

Gwenn Lid

5 dec 2006
    71
    0
    0
    Je hoort heel veel verschillende dingen, maar denk dat je gewoon datgene moet doen waar je jezelf goed bij voelt.
    Ikzelf geloof heel sterk in mijn eigen lichaam, en denk dat als je meteen weer zwanger raakt dat je er dan ook weer klaar voor bent. Maar dat moet ieder voor zichzelf uitmaken.

Zelf ben ik met een cyclus direct weer zwanger geworden (met wel een mindere afloop helaas), de gyn heeft mij verzekerd dat het echt niet fout is gegaan omdat we te snel weer zwanger waren. Dat geloof ik ook.

Dus luister gewoon naar jezelf en doe wat jullie hart je ingeeft zou ik zeggen!
    Sterkte ermee meid!

Liefs Gwenn.

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mijn vk zei daty het geen probleem was als ik geljk weer zwanger zou worden. Het enige is dat je dan waarschijnlijk niet precies weet hoe ver je bent, maar daar hebben ze echo's voor uitgevonden!
    Zou gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt. Wij zijn iig volop weer aan de klus!

4. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Hoi Jolien
    Ik moest ook ven de geneculoog wachten tot mijn menstruwatie. Van verloskundige mocht ik gelijk beginnnen als ik geen bloed verliesde. Ik wil zo graag weer zwanger raken dus ik ben dan ook gaan proberen.

Groetjes Ayse

5. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik denk dat ik idd gewoon mijn gevoel volg en er toch voor ga!Vloeien doe ik bijna niet meer dus met een beetje geluk mag ik van het weekend eindelijk weer(heb de s*x zo gemist he)

dank jullie wel voor jullie antwoorden!

liefs

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Na mijn miskraam hoefde ik niet te wachten en mochten we gelijk er weer voor gaan volgens de gyn.
    Ik zou doen waar je je zelf het prettigst bij voelt.

Liefs Mirre

7. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Mij werd ook aangeraden om na mijn 2e mk 3 maanden te wachten. We hebben even eenmaandje rustig aan gedaan en er gewoon weer voor gegaan. Tot nu toe nog zonder resultaat...

Je moet gewoon doen wat je gevoel je ingeeft!

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ikke mocht van de gyn ook gewoon doorgaan.
    Maar tis niet altijd zo hoor dat je gelijk na de MK zwanger wordt. Ik had ook de hoop maar vanmorgen bleek dat dus een droom te zijn want de rode rakkers zijn er weeer :(

Maar goed, met frisse moed naar Februarie enne dat wordt mijn maand!

9. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    nee Silla ik weet dat het niet altijd zo is!Maar ik denk altijd maar een maand niet geschoten is altijd mis!

Hoop voor jou dat je snel weer zwanger word en dat je het mag voldragen!Drie miskramen is echt afschuwelijk meis!

liefs

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij mochten het ook weer meteen proberen van de gyn. Hij zei aan mijn bed, na de curettage: wordt maar snel weer zwanger... Makkelijker gezegd dan gedaan, maar half jaartje later was het weer raak...

11. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    zal het dan veel verschil maken of je gecurriteerd word of dat het spontaan komt?

Deel Deze Pagina