Ik heb even een vraagje kan namelijk niets vinden op internet. Wij hebben 25-5 een miskraam gehad. Nu sinds vanavond heb ik bruin bloedverlies, het is (nog)niet heel veel. Moet ik dit rekenen als een menstruatie of niet? Weet het niet zo goed we hebben wel veel geklust afgelopen weken na een witte zwangerschapstest. Weet ook totaal niet wanneer ik ongesteld moet worden zo frustrerend.
Helaas kan je pas van een menstruatie spreken als je echt rood bloedverlies hebt. Maar het kan best zijn dat je menstruatie nu bijna gaat beginnen. Stel dat het morgen doorbreekt tel je die dag als cyclusdag 1. Bruin bloed zou ook een eventuele innesteling zijn, dus is even afwachten. Sterkte!
Dus t kan nu 2 kanten op als ik het goed begrijp? Om menstruatie gaat beginnen of innesteling en dan kan ik met paar dagen testen? Pfff vroeger wilde ik nooit ongesteld worden en nu wacht je erop! Hoe gek kan t zijn haha.
Als het bruinverlies een paar dagen bruinverlies bleef, is het bij mij een teken dat ik in verwachting ben. Zou een test doen op de dag dat je ongesteld moet worden! Kan ook nog doorzetten in een ongesteldheid inderdaad. Heel vervelend die onzekerheid he?