Precies! Een uurtje en dan voel je weer iets waardoor je gaat twijfelen of je maakt jezelf weer gek met doem gedachten hehe Ik ben nu 10 weken en 1 dag... Volgens de verloskundige ziet alles er goed uit. Hartje klopte mooi en we zagen de onder en bovenkaak, ruggenmerg, plekje voor de hersenen en natuurlijk armen en benen.. Kortom ze zei de kans is zo nihil nu dat er nog wat gebeurt. Daar hou ik me nu aan vast
Wat super fijn voor je zeg!! En echt he... als mn borsten even wat minder gevoelig zijn ga ik stuiteren. Of als mn darmen rommelen en ik voel dan steken in mn buik, gelijk denken o t is niet goed. En dan savonds doen mn borsten weer meer pijn, ben ik weer btje rustig. Pfff echt aftellen naar de eerste echo!
Hey meiden ik voel de angst met jullie mee... niet ivm miskramen maar dat we zo heel erg lang bezig zijn geweest, zoveel pech hebben gehad dat ik nog weinig vertrouwen heb in mijn lichaam. We hebben 1 echo gehad met 7 weken en het hartje klopt. Gelukkig mogen we over twee weken weer een echo. Maar dan ben ik zo bang dat het hartje dan niet meer klopt. Ook als mijn symptomen even minder zijn ben ik meteen bang dat het mis is. Hopelijk wordt deze angst snel minder want echt genieten lukt nog niet erg.
Hoi Maya, ooo zo herkenbaar! wat is dit toch een ontzettend lastige periode. Aftellen naar de 12 weken grens! Het is echt al zoo goed dat er een hartje is. Hou vol meid. En bij mij gaan de symptomen ook heen en weer. Echt om gek van te worden, maak mezelf helemaal gek!! Pfff lastige!
Wat een ellende eigenlijk hahaha.. Zo balen dat je de eerste 12 weken je zo steeds moet afvragen of alles goed is 🙁 Als er een hartje klopt ben je al weer een stapje verder! Ik zit nu in een fase waarbij de hormoonspiegel weer beetje normaal is waardoor je praktisch geen klachten hebt. .... Relaxed maar tegelijkertijd ook zo lastig want dan mijn gedachten weer de vrije loop haha
Goedemorgen! Moet gewoon nog 2 weken wachten... pfff nog 2 weken deze onzekerheid, gaat echt lastig worden. Ik ga denk ik volg week nog een test doen, kijken of t nu 3/4 weken aangeeft en dus mn hormoonspiegel omhoog is gegaan... hoezo jezelf gek maken. Kan t gewoon niet voorstellen... heb korte cyclus, geen innestelingsoeding gehad, eerste keer wel. Mn hoofd slaat weer op hol enzo. Kan t echt allemaal wel goed zijn? Hoop t zo... Gisteravond volop trekkend zeurend gevoel onder in mn buik, dat is dan wel weer positief. Iets met proberen t los te laten... Ik had dat toen ook rond die periode dat t allemaal afnam, vond dat eigenlijk helemaal niet fijn, gaf toch soort bevestiging dat alles ok was. Maar heb een prachtige gezonde dochter op de wereld gezet, dus hoort er echt allemaal bij