het is helemaal geweldig.vooral muziek ervan vindt mijn zoontje echt prachtig. het is de kat van postman pat(pieter post denk ik in NL)maar nu heeft hij eigen programma. was n tijdje op bbc.maar nu wordt t niet meer uitgezonden.het is nieuw uit 2009-2010 kanadees denk ik. toen t ophield 2 weken geleden heb ik bij amazon dvd, puzzle en boekjes van besteld.
Met angsten zou ik ook proberen niet te bevestigen maar begeleiden, bij je kindje blijven en het samen ondergaan, luchtig reageren en uitleg geven. Maar als het gaat om tv: daar sta je soms versteld van wat nog 'eng' is voor kinderen. Ik zou het niet ter plekke uit zetten, maar misschien toch wat anders aanbieden. En later een keer weer proberen.
blup, dat is de enige nadeel van bbc.ze hebben echt prachtige programma's maar natuurlijk in hun eigen taal. guess with jess is inmiddels in spaas, hebrews,fins te vinden.maar nederland moet t nog ontdekken. altijd 3 jaar later komen die bbc dingen naar nederland.pfff. anders is het ook erg leerzaam als het in NL ook was.pfff.postman pat is wel in NL te kopen,pieter post heet t denk ik.maar die zijn weer de oude afleveringen. wat ook leuk is van jess dat t geen meisjes of jongens ding is. gewoon erg lief en levendig.