Bij mij waren erg lichte testen, ruim na mijn NOD altijd een zeer slecht voorteken!.....Zeker ook met het bloedverlies. je zou nu echt een goede positieve zw-test moeten hebben denk ik. Maarja alleen een echo kan het bevestingen denk ik. Vreemd dat ze dat niet willen doen. Hier kijken ze sowiezo of alles schoon is. Sterkte!
Als het bloeden langer dan 7 dagen aanhoud moet ik komen om te kijken of alles schoon is,ik vind het allemaal best vreemd aangezien ik hier wel vaker lees dat er (ook heeeeeel vroeg in de zwanegrschap) echo's gemaakt worden en ook om te kijken of dat de baarmoeder volledig schoon is. Het is overigesn nog niet erger geworden dan alleen de roze vegen continu en het beetje helderbloed met wat kleine stolsels (tenminste ik denk dat het stolsels waren). Ik denk dat ik over een week gewoon even bel ookal bloed ik niet meer om te kijken of alles schoon is voor mijn eigen zekerheid
Dat lijkt me heel verstandig. Ik vind dat ze een beetje laks met je omgaan. Je kunt ook gewoon een vk bellen volgende week, of beter nog, gewoon het ziekenhuis. Suus
Hallo allemaal, Ik ben redelijk nieuw hier..en weet sinds precies twee weken dat ik zwanger ben ongeveer 7 en halve week nu. ik wou graag mijn verhaal even kwijt en misschien wat opbeurende verhalen horen. Helaas ben ik vorige week zondag met bruinverlies begonnen en liep dit vorige week dinsdag over in helder rood bloed met stolsels, ik ben zo ontzettend bang dat het fout is en moest helaas anderhalve week wachten ( in totaal dus nu nog 2 dagen ) voordat ik naar de vk mag voor een echo om te kijken of het idd fout is of niet. Nu is mijn vraag...ik heb in totaal 2 en halve dag helder bloed verloren met stolsels zonder krampen hier tussen zat ook nog is een stop van ongeveer 16 uur, daarna ging het weer over in bruin verlies voor ongeveer 2 dagen ook zonder kramp e.d. en nu is alles sinds zaterdag ongeveer weg. nu denk ik bijmezelf ik ben het kwijt want heb geen zere borsten meer en verder had ik niet veel kwaaltjes, maar een bloeding bij een miskraam duurt toch veel langer dan 2 en halve dag of heb ik dat nou verkeerd. Ik ben zo ontzettend onzeker en zenuwachtig en ik wacht al meer dan een week en word helemaal gek van mezelf. Soms voel ik steekjes in mijn lies en bij mn navel en heb ik nog last van maagzuur maar ik twijfel heel erg daaraan, misschien dat mn lichaam me voor de gek houd. Heeft iemand hier ervaring mee ? Heel lang verhaal van een heel onzeker meisje
@ Suus: Ik heb direct de gyn gebelt toen ik roze verlies had en die zeggen nog steeds dat het allebei de kanten op kan gaan en bloedprikken en echo's willen ze niet doen aangezien ik nog maar zo pril zwanger was. Inmiddels is het roze weer gestopt en het helderrode bloed verlies was een heel klein beetje en maar 1 x. Stiekem wil ik in mijn hoofd nog gewoon zwanger zijn op miraculeuze wijze als er toch nog een echo word gemaakt al dan niet om te kijken of ik schoon ben of voor een ovulatie detectie
@ proudmum.. Ik heb gebeld toen het begon en heb toen die afspraak gemaakt. Ze vertelden me toen dat ze nog niks konden zien en ik tot morgen moest wachten...dus dat heeft lang geduurd maar het is bijna vrijdag dus dat scheelt weer
Ik zit nu in precies hetzelfde schuitje als jij, dezelfde duur bloedverlies (maar dan niet echt met stolsels), daarna niks, dan over in bruin, ook geen krampen... Alleen nog wel vervelende zw. kwaaltjes. Ik moet om 12.20 naar de gyn om te kijken of het schoon is (echo). Jij moet zeker morgen of niet? Ik duim voor je, en sterkte nu je zo in onzekerheid zit! @ ts: ik heb het nu ook, mk. Ik zou nu ong 6,5 week zwanger zijn. En krijg straks een echo om te kijken of het schoon is. Had er niet om gevraagd maar de gyn zei dat uit zichzelf al... Ik wens je heel veel sterkte!! En ik zou er dus zsm op staan dat ik een echo kreeg. Deze onzekerheid is ook killing meid
@ Female: Het is inmiddels over gegaan in hevig bloed verlies en hele pijnlijke buikkrampen die ik nog herken van de eerste weeën van de geboorte van mijn zoon. Ik ga vanmiddag nog even het ziekenhuis bellen aangezien die maar bleven zeggen dat het 2 kanten op kon gaan en met de vraag of er een echo gemaakt kan worden of ik schoon ben
Het is nu dus defintief een mk bij mij. Ik voelde me al sinds het roze vloeden begon niet zwanger meer.
@ Done; Dat is heel verdrietig meid. Regel idd maar een echo bij het zh. Over een paar dagen ofzo. Heel veel sterkte, goed voor jezelf zorgen...
Zo net ben ik het vruchtje zeker verloren. Tijdens het afvegen kwam er een groot stolsel mee en die heb ik bekeken,het was een zakje van 1 cm/1,5 cm groot gok ik met aan 1 kant een een donkerbruin/donker rode vlek (ik gok het begin van de placenta) en aan een zijkant een soort wormpje van een 4 mm ongeveer waarvan ik zeker weet dat dat het kindje is geweest. Het zakje had nog wat vloeistof inzich was te voelen. Best eng om te zien maar wel heel bevestigend. Uit pure nieuwsgierigheid heb ik ernaar gekeken en misschien klinkt het heel stom maar het voelt ergens goed om te weten dat het nu echt weg is. Dus ik heb officieel vandaag de miskraam gehad met 4 weken en 6 dagen.
Dat klinkt idd wel heel duidelijk, kanb volgens mij niet missen. Moeilijk en verdrietig, maar ik kan me goed voorstellen dat je nu opgelucht bent dat je zekerheid en rust hebt... Veel sterkte! PS Wel nog een nacontrole regelen he
Och jee, arme Done. Wat een heftige ervaring. Heel veel sterkte. En inderdaad een echo laten maken volgende week of de week erop. Suus
Done, Lieverd echt echt verschrikkelijk! Ik wens je alle sterkte toe en ik hoop echt dat je heel snel weer zwanger zult worden alleen dan van een plakbeeb! Meis wat moet dit moeilijk zijn ook al was het nog pril!!