vandaag had ik mijn 20 weken echo nij wereldkind rdam ik heb een tijd geleden de afspraak al gemaakt toen gezegt hoe ver ik was dus de vrouw aan de telefoon wist hoe ver ik was en heeft zelf zitten rekenen ze zei is goed 3januari 11:00 prima ! sta ik daar vandaag 11:00 man vrije dag genomen moeder die van ver komt zegt die vrouw doodleuk!! ik help je niet je bent net 18 weken geweest je bentte vroeg :xwhat ! jullie hebben zelf die afspraak gemaakt en op de doorverwijzing voor 20 weken echo staat 18-22 weken dus ik uitgelegt op nog eenrustige toon dat hun zelf die afspraak hebben gemaakt zegt ze ik doe het niet kom over 2weken maar terug ja he hallo danben ik op vakantie en nu sta ik hier al !!! dus toen werd lovepeet boos!! en ging compleet uit mijn plaat .... jaja ik weet ut werkt ook niet ik heb het formulier uithaar handen gegrist enben kwaad weggegaan volgens mij had ik indruk gemaakt want binnen no timebelde mijn vk mij en vroeg wat er aan de hand was zeg af me wel gelijk maar nu 22jan een afpraak ergens anders maarvind dit geen stijl !!!!!!!! en ben nog erg kwaaad
nou meid ik geef je ook groot gelijk en ook ik zou m,n mond niet dichtgehouden hebben.. wat slecht zeg..!!!
Oh bah zeg! En wat vreemd ook! Je bent al ruim 18 weken dus dan mag het gewoon!! En je kijkt er ook zo naar uit en dan dit! Rotstreek
hoe bedoel je? ik hebbij de afspraak vermeld hoe ver ik toenwas de vrouw aan de telefoon heeft toen zelf zittenrekenen wanneer de 20 weken echo kon en dan nu mij wegsturen?
Zoals ik het zeg. Je weet toch zelf ook hoe ver je bent? De vrouw heeft blijkbaar een rekenfout gemaakt. Je weet toch zelf dat je nog maar 18 weken bent op 3 januari, dan is het net zo goed jouw verantwoordelijkheid om dat aan te geven. Dan had die vrouw een andere datum genomen. Het is de 20-weken echo. Sorry, ik ben er voor vandaag echt ff zat van dat mensen altijd anderen schuldig vinden in situaties waar ze zelf minstens zo schuldig aan zijn.
Snap je probleem niet? 20 weken echo wordt gedaan tussen 18 en 22 weken. Lovepeet heeft dus gelijk. Gezien het ook zo op haar verwijsbriefje staat.
ha,lo goed lezenen lees mijn banner ik ben vrijdag 19 weken !! dus nix met het kanniet want het staat op debrief !! 18 -22 weken kan je je 20 weken echo doen dus ik kanhet gewoon doen en het is nog vermeld dat ik op 3 januari net na voor de 19 weken zat ze vond het geen probleem dus niets mijnfout
idd als ze haar dag niet heeft moet ze dat niet op mij af reageren ! ik sta inmijn gelijk endat zei mijn vk ook
Ga ff lekker ergens anders chagerijnig doen zeg! Ze heeft gewoon hartstikke gelijk dus je reactie slaat nergens op! En al had je gelijk, dan moet je die berichten gewoon niet lezen.. Niemand zit te wqchten op zulke reacties!
ooo wat zou ik kwaad zijn zeg! Nu moet je nog eens 2 weken wachten pfff Ik heb het ook eens gehad met een 12 weken echo hadden ze een dubbele afspraak staan zeiden ze dat ik geen afspraak had. ja daag....had ze het op een verkeerde bladzijde gezet..
Heb je overgewicht? . Met overgewicht maken ze de echo niet op dit termijn ivm zicht. Pas vanaf de 20 weken
DAt ligt er maar net aan welke apperatuur ze hebben Lara. Bij mijn vk was het overgewicht geen enkel probleem bij geen enkele echo. Wat betreft TS. OOoooh is zou ook uit mijn vel knappen hoor. Jij hebt bij het maken van de afspraak netjes doorgegeven hoe ver je zou zijn, dan had diegene die de afspraak met je heeft gemaakt eerlijk moeten zeggen dat het nog niet kon .
Ze had de echo toch kunnen doen mocht het niet hebben gelukt dan had je alsnog een andere afspraak kunnen maken