Ben ik benieuwd naar. Ik en mijn man hebben een heel groot leeftijdsverschil, nmnlk 22 jaar. Ik ben 24, hij wordt zaterdag 46. In het begin van onze relatie was dit vaak erg moeilijk, maar nu zijn we alweer meer dan 5 jaar bij elkaar en hebben een prachtige zoon. Toch voel ik me er nog vaak ongemakkelijk over als we nieuwe mensen leren kennen en er word naar onze leeftijd gevraagd. En ik snap ook heel goed als er even raar gekeken word, dat deed ik vroeger ook toen ik over zulke grote leeftijdsverschillen hoorde. Maarja, dan overkomt het jezelf... Zijn er nog meer met een groot leeftijdsverschil? Zoja, hoe ging jullie omgeving daarmee om? Hebben jullie er het zelf soms moeilijk mee? Ben benieuwd...
Ligt eraan hoe groot je bedoelt.. Bij ons is het 10 jaar.. Ik 22 hij 32.. Wij vinden het wel mee vallen en zijn onwijs gelukkig samen
bij ons ook tien jaar....toen ik jonger was kreeg ik wel vaker commentaar dan nu...maar we zijn super gelukkig
Hoi Oleander, mijn man en ik schelen 7 jaar en 1 dag, om precies te zijn. Dat lijkt voor veel mensen veel maar dat verschil merken we zelf niet eens. Ik ben dan wel jonger maar wel de verstandigste van ons tweeen. Hij is 33, ik ben 26. En we zijn 1 dag na elkaar jarig, zeer toevallig... Ik moet zeggen Oleander en ik wil je niet kwetsen: maar ik vind 22 jaar toch wel een zeer groot verschil eerlijk gezegd. Het had je vader kunnen zijn, en dat bedoel ik echt niet lullig. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen dan? En wat vinden je ouders of andere familie van jullie relatie?
Iets meer dan 7 jaar verschil. Ik ben 21, april 22 Hij 29, juni 30. Wij merken er weinig van, en onze ouders vinden het prima. De enige die er blijkbaar moeite mee hebben zijn zn zus en zwager. Geven ze never nooit toe, maar hebben ze wel. Maar ja, daar komt bij dat zij dr broertje liever helemaal zonder vriendin ziet of het moet 1 van haar vriendinnen zijn....
Mijn man en ik schelen 2 1/2 jaar. De partner die ik hiervoor had was 13 1/2 jaar ouder dan ik. Daar kregen we veel commentaar op weet ik nog wel. Zelf hadden we het daar niet moeilijk mee maar we liepen soms wel tegen onbegrip aan.
ik ben 26 n mijn man is 39 dus 14 jaar verschil heb er geen problemen mee iederen schat hem 30 haha we hebben 2 kindjes van 3 1/2 en anderhalf
Ik snap je reactie heel goed hoor. 22 jaar is ook heel veel en ik heb het er soms zelf ook moeilijk mee, maar dan vooral met wat andere mensen er wel niet van zullen denken. We hebben elkaar leren kennen in een periode dat ik voor 8 maanden op de canarische eilanden werkte. We zijn ontzettend verliefd geworden en na twee maanden woonden we samen. Ik ben ook niet meer terug naar NL gegaan. Mijn moeder heeft het er heel lang erg moeilijk mee gehad, ze had me graag met een man van mijn eigen leeftijd gezien. Mijn vader vind het vooral belangrijk dat ik gelukkig ben. Hij had inderdaad mijn vader kunnen zijn ,maar dat is hij gelukkig niet Mensen zien wel dat we een groot leeftijdsverschil hebben, maar ze schatten het nooit zo groot. Meestal wordt ik eind 20 geschat en hij eind 30, dus het ziet eruit alsof we 10 jaar uit elkaar liggen.
13,5 jaar hier.. Vind het soms wel veel. Toen mijn vriend brommer mocht rijden, was ik 3 En met muziek is het erg. Pfff al die stomme 80's muziek!
Hmm... Kom ik aan met 7 maanden verschil... En dan ben ik nog de oudste ook... Salliant detail: In onze vriendenkring hebben, op 1 na, alle mannen een oudere vrouw... Zou er iets in het water zitten??
Ik begrijp je wel hoor Oleander! Dat je verliefd kan worden op een oudere man. Ik heb zelf ook nog nooit in die situatie gezeten dus dan is het ook wel makkelijk zeggen he, dat soort dingen. Wel jammer dat je ouders er zo over denken. Als jullie maar gelukkig zijn met elkaar, daar gaat het om.
Mn vriend en ik schelen 5 jaar. Maar heb ook ooit een relatie gehad met een jongen waarmee ik 18 jaar scheelde. Heb me er eigenlijk ooit wat van aangetrokken. Is ook niet over gegaan vanwege het leeftijdsverschil maar door bindingsangst van zijn kant. Liefs mij
Mijn vriend en ik schelen 6 jaar. Ik word in april 28 en hij in mei 34 Ach ja wat is nou leeftijdsverschil. Zegt mij niet zo veel hoor. Ik denk dat iemands persoonlijkheid meer verschil kan maken (of juist niet) dan een bepaalde leeftijd (niet altijd hoor)