zo heb je alles en dan heb je niks meer

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabeer, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik wil het ff van me afschijven want ik word er helemaal gek van:x

het zit zo mijn man werkt al 12 jaar aan een stuk voor dezelfde firma nu is de baas van hem nergens te bereiken en neemt de telefoon niet op is nergens te vinden en hij krijgt z'n loon niet! De firma is zowat faliet maar hij heeft het nog niet zeg maar als falliet opgegeven. Nu is hij dus nog steeds in dienst maar krijgt geen cent:$ en uitkering aanvragen gaat ook niet want dan moet je officieel zijn ontslagen en dat gaat moeilijk als de baas nergens te bekennen is:x nu hebben we dus 0 inkomen en mijn man is nu naar het uwv en naar de rechtswinkel om te kijken wat er te doen valt:( op dit moment zit ik er helemaal doorheen want er kan geen 1 rekening betaald worden en hoe moet ik van 0 euro 3 kinderen te eten geven. Hij is ookal op zoek voor nieuw werk maar dat is nu ook niet echt goed te vinden. We zijn nu al 2 maanden op zoek naar zn baas maar nu hebben we er echt de hals van vol. Iemand ook zoiets mee gemaakt? en wat hebben jij/jullie eraan gedaan?

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

jeetje wat ontzettend bizar!!!
    Dat zoiets zomaar gebeurt en blijkbaar kan????
    Ik heb het nog nooit meegemaakt gelukkig.
    Maar ik wens jullie heel veel sterkte en succes!
    Hopelijk vinden jullie de baas snel en kandie jullie gewoon het nog verdiende geld uitbetalen!

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    je hebt pb

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou ja zeg!! Daar moet toch wel iets aan te doen zijn?

Al contact met de vakbond gehad? Dit kan niet hoor,

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mamabeer.. Mijn vader zit al 6 maanden in deze situatie.. geen geld maar ook geen ontslag, er wordt nergens op gereageerd en op deze manier kan er ook geen uitkering/ww etc worden aangevraagd. Hopenlijk hebben jullie meer geluk.

Mijn vader is nu bezig met een rechtszaak.

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    idd mijn eerste ingeving Vakbond inschakelen! Dit kan absoluut niet, er zullen dus meer mensen met dit probleem zitten, dus alle werknemers moeten zich even samenpakken en actie ondernemen.
    De vakbond is bij t faillisement van mn mans bedrijf een enorme hulp geweest en alles is netjes verlopen.

Hoop dat e snel een oplossing komt voor jullie!!

7. Seth

Seth Niet meer actief

Tjeetje mamabeer.....
    ik ken de situatie gelukkig niet.... (wat een ...zooi zeg!!)

Wil je iig veel sterkte wensen... en hopelijk komt er snel een oplossing...!!

succes

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja we hij is net terug van het uwv maar daar hadden ze ook niet veel te melden. Hij moet maar afwachten. Hoe willen wij in godsnaam afwachten???we hebben over de 2000 euro in de maand aan vaste lasten en ons reserve potje is sinds vorige maand op:( hoe moeten we drie kinderen onderhouden met helemaal niks:( Hij is nu onderweg naar zijn collega's om samen stappen te ondernemen. Onze advocaat gaan we morgen mee praten. En vanaf morgen gaat hij weer verder met volop te solliciteren. Het enigste wat het uwv zei was dat ik ook maar moest gaan werken maar in mijn medische situatie kan ik niet gaan werken:( ik zou graag willen. Ik ben nu bezig met het cwi en de arts van hun voor passend werk te vinden

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    En de vakbond dan?

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ach meid wat een ellende allemaal... sorry ik weet niet hoe ik je kan helpen. als ik het kon deed ik het. iig heel veel sterkte. en idd als je lid bent de vakbond inschakelen. en kun je misschien van ouders of familie even iets lenen?

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ze kunnen ons helpen met eten enzo maar ik zie ze niet echt mijn vaste laste betalen:( ik zie nu al een heel senario voor me dat straks de electra word afgesloten en ons huis word verkocht en dat we met een hoge schuld zitten en dan nog erbij dat het een heele stress situatie word en dat ik het al aan zie komen dat we veel ruzie in huis krijgen

12. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Nooit mee gemaakt dit!
    Wat een ellende zeg,heel makkelijk om te zegen ga jij maar eens werken,maar hun weten natuurlijk niet wat jou achtergrond is ..
    Hoop dat er snel verandering in komt,heb je nog wel reserves in de vriezer liggen,aan eten enz?

Succes

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    #13 mamabeer, 1 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
    eten deze maand hebben we nog genoeg en mijn ouders hebben al gezegd dat eten hun wel voor zouden zorgen.

Ik zit nu thuis met problemen aan m'n hart en waarschijnlijk nier en lever maar daar ben ik op dit moment nog voor in behandeling bij de internist ze kunnen nog geen definitieve diagnose stellen. en aan me hart word ik over een half jaar tot een jaar aan geopereerd daar sta ik al voor op de wachtlijst

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heel veel sterkte meid:(

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Me moeder belde net dat ze een sollicitatie ergens had gezien en hij heeft net een sollicitaie formulier opgehaald en nu snel terug aan het brengen. Ze zochten snel iemand en hopelijk kiezen ze hem. Morgen ga ik even kijken bij de uitzendburo's of ze niet iets van werk hebben wat licht voor mij is wat ik mss wel kan doen

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Spannend!

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    wat een kl*te situatie. Hopelijk word je manneyje aangenomen komt er iig even iets in het laatje.

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ach meid, ik heb zo met je te doen. :(
    Helaas heb ik ook geen andere tips dan de rest van de meiden hier.
    Ik hoop dat die baas snel terecht is.
    Sterkte, en dikke knuffel voor jullie!

19. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Wil wel een inzamelingsactie voor je starten :)
    1 euro p.p. = samen :D .. dat idee :D

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Das best een goed idee!!! :D

Mamabeer: wat een ontzettende ***zooi! :(
    Wat ongelooflijk moeilijk moet dit voor jullie zijn. Ik heb helaas geen tips voor je, maar ik wil jullie wel heel erg veel sterkte wensen.

Deel Deze Pagina