37 weken, tik um aan ouwe!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Joehoeeeee!

Vandaag 37 weken zwanger! Vanaf nu mag ze komen.. Wat spannend zeg!
    Ik heb vanaf het begin een zware zwangerschap.. Alle kwaaltjes die je maar kan hebben.. Misselijk, overgeven, bi, vocht vasthouden etc...
    Ik ben er eigenlijk wel beetje klaar mee, terwijl ik het ook nog heel leuk vind (beetje dubbel gevoel).
    Maar nu, 37 weken... En het mag nu dus gebeuren.
    Ik kan eigenlijk niet wachten, terwijl ze nog best paar weekjes mag blijven zitten hoor :p

De afgelopen weken steeds ziekenhuis in en uit ivm verdenking op zwangerschapsvergifteging. Elke keer weer 'goed gekeurd', maar het is toch wel vervelend zo..:( ben blij dat ze me goed in de gaten houden hoor!

Maar goed, ik ben dus echt blij met deze 'magische' grens :D het aftellen is nu echt begonnen!
    Wie nog meer??

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    Maandag ben ik ook 37 weken!Ik vind het erg zwaar hoor, en van mijn mag ze echt al wel komen, al is het voor haar beter dat ze nog even blijft zitten natuurlijk.

Ik word waarschijnlijk in week 39 ingeleid, en dat is al heeeeeel snel! Onwerkelijk gewoon.

Gisteren zei ik nog dat ik me nog niet echt kan voorstellen dat ik ineens zou kunnen beginnen. Dat ik bij wijze van spreken over een kwartier in de weeën zou kunnen zitten.....

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Woehoe!! Zeker weten een mijlpaal! Ik kijk er ook naar uit. Gewoon die magische grens dat ze geboren mag worden. Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten ;)

4. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend heh! Ik ben komende zondag 37 weken. Van mij mag die dan ook wel komen, alhoewel het ook niet erg is als hij nog even wacht. Was wel aan de grote kant (al 3 kilo) dus wordt anders uiterlijk week 40 ingeleid (verwachten dat hij dan 3.8 kilo is). Bizar om te weten dat je binnen 5 weken sowieso mamma bent!! Misschien kunnen we elkaar beetje steunen met de laatste loodjes!

5. missS85

missS85 Actief lid

21 jan 2013
    126
    0
    0
    Ik ben morgen 37 weken! oh nu word het echt super spannend! Ik heb gelukkig mijn hele zwangerschap nergens last van gehad, alleen nu merk ik toch wel dat het zwaar begint te worden...
    Ik ben zo benieuwd wanneer het dan eindelijk gaat gebeuren!

6. missS85

missS85 Actief lid

21 jan 2013
    126
    0
    0
    haha ja idd! dan denk je toch stiekem, zou dit al iets kunnen zijn..?!!
    terwijl er dan helemaal niks aan de hand is...

7. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    Hallo,

hier vanaf aankomende vrijdag 37 weken!!
    Het aftellen is begonnen.
    We grappig het dubbele gevoel ken ik van de ene kant laat maar komen en van de andere kant ook fijn als ze nog even blijven zitten.

XX

8. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Vandaag ook 37 weken en van mij mag het nu wel gebeuren hoor ik wil zo graag weten hoe me meisje eruit ziet en of ze op haar broer lijkt.
    Ben ook echt aan het aftellen

9. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Hoi dames, hier ook de 37 weken bereikt!

En ik kan echt niet meer wachten tot hij eindelijk komt. Zit al vier weken in een rolstoel door zware bekkeninstabiliteit, kan bijna niks meer. Dus zal blij zijn als het er eindelijk op zit!

Dat alert zijn op krampjes herken ik wel ja, heb afgelopen zondag de hele ochtend hele erge krampen gehad dat ik echt dacht dat het eindelijk ging beginnen. Maar dat zakte helaas weer af en nu gebeurt er vrij weinig.

Merk wel dat nu alles helemaal klaar is, babywasjes gedaan, bedje opgemaakt, enveloppen geboortekaartjes geschrevene etc. dat ik steeds ongeduldiger wordt ;)

Hebben jullie wel al veel last van voorweeën?

10. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier nu zondag 37 weken! Ben al een hele week aan het aftellen naar die "magische" grens. :D Vanaf dan mag onze meid elke moment komen, want ondanks dat ik geniet van het zwanger zijn en de bewegingen in mijn buik, begin ik het toch goed zat te geraken. Wil ons meisje nu echt zien en kunnen vasthouden :p. De laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarst ;).

Ik denk dat hier stilaan wat voorweeën komen. Alleja denk, want zoveel ken ik er niet van. Is het eerste kindje dusja :D. Maar heb wel regelmatig last van lichte menstruatiekrampen die nadien gewoon terug afnemen en ook niet sterker worden ofzo. Dus gok maar dat dit het eerste voorwerk is ;).

11. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Oh spannend he :) ik let ook overal op nu hahaha.. Ik weet dat ze in ieder geval helemaal vast ligt in mijn bekken, dus klaar ligt zeg maar ;)
    Het idee om mama te zijn/worden binnen nu en 5 weken vind ik zo gek haha, maar wel ontzettend leuk! Kijk er echt naar uit!

Hopelijk vallen de laatste weekjes mee en kunnen we er nog (even) volop van genieten :D

12. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    Hier vandaag precies 38 weken, van mij mag hij/zij ook komen hoor! Niet omdat ik het beu ben, het zwanger zijn zal ik zeker missen. Maar de misselijkheid die al 8,5 maand duurt en weer erger wordt, de vele duizelingen, zwangerschapssuiker, flauwvallen door lage bloeddruk, dat wil ik nu weer wel missen... Succes iedereen met de laatste loodjes!

13. raymoont

raymoont Actief lid

17 jan 2012
    168
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    dedemsvaart
    van mij mag de kleine ook komen ik ben 38 weken

14. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Letten op alle lichamelijke signalen is hier ook niet onbekend haha! Hij ligt er allemaal klaar voor (goed ingedaald) en bij ieder krampje denk ik dan ook zou het... Gisteravond en vannacht wat krampjes en lage rugpijn gehad en sinds twee dagen enkele druppeltjes bloed verloren. Voor de kleine hoop ik dat het nog eventjes duurt, kan die goed aansterken. Maar ik ben toch zo nieuwsgierig!! Hier ook de eerste, dus geen idee ook waar ik op moet letten haha!

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik tik 'm zaterdag aan ouwe! ;)
    Dan ben ik 37 weken.
    Aan de ene kant mag ze komen van mij en aan de andere kant heb ik zoiets van wow, zo snel al? Haha, en ik heb het idee dat ik nog wel wat dingen moet doen enzo. Helemaal geen schokkende dingen, maar meer het gevoel dat ik nog niet klaar ben. :p

Ben zoooooo benieuwd naar haar.
    Nu eerst maar eens deze warme dagen door komen. *zucht*

16. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    Ik let ook op signaaltjes. Aan de ene kant is die buikpijn van de voorweeen niet fijn, aan de andere heb ik zoiets van, kom maar op met die buikpijn. Misschien dat het dan doorzet.Ik kreeg het advies om paracetamol te slikken als buikpijn erg is, maar dat wil ik eigenlijk niet haha! Misschien brengt het de ontsluiting wat op gang.

En elke x als ik naar de wc ga, denk ik, is het al vruchtwater??

17. Lief82

Lief82 Lid

10 feb 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me ook aan... Tja dubbel.. Zou blij zijn als zwanger zijn klaar is en ik onze kleine man vast kan houden maar denk wel elke dag "doe maar morgen" ;)
    Zou misschien ook anders zijn als hij gewoon met DHL kwam ha ha

18. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de 37 weken voorbij.. heb nog niet het idee van dat het snel zal komen..
    Heb een "makkelijke" zwangerschap tot nu toe.. nu sinds week dat het allemaal wat zwaarder word maar heb ook wel erg veel rust dus dan is dat minder erg..
    Heb zelf idee dat in ieder geval tot 15 sept nog blijft zitten :D

19. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was het voor mij ook maar 37 weken :)

20. missS85

missS85 Actief lid