Misschien een beetje een vies vraagje, maar ik doe het toch even. Ik heb sinds enige tijd dat ik van onder anders ruik dan anders (bij mijn vagina). En het is niet zo zeer vies, maar een sterkere lucht en anders!! Ik ben zelf heel erg verzorgd en was de boel altijd netjes. Ik heb wel pas een kuurtje gehad, dus zat eerst te denken aan een infectie.. dat krijg ik van een kuurtje wel vaker.. maar dat is het niet. Ook heb ik meer last van afscheiding (heb ik altijd wel veel), maar nu is het ook anders.. doorzichtiger en meer. Zou het kunnen dat dit komt omdat ik bestopt ben met de pil of moet ik even langs de huisarts.. Mijn vriend zegt dat hij het niet anders vind, maar ja ik ken mijn eigen lichaam toch het best.. Alvast bedankt.. xx
Omdat je gestopt ben t met de pil. Je hormoonhuishouding veranderd weer naar een natuurlijk niveau, terwijl het met de pil kunstmatig in een bepaald stadium gehouden wordt zodat je geen eisprong krijgt. Niets om je zorgen over te maken dus! Knuf Sookie
Ik lees even mee....... Ik heb alleen een vieze lucht de dag na gemeenschap. Denk dat het komt omdat ik zoveel mogelijk sperma probeer binnen te houden! Het stinkt dan echt. Het kan zoveel zijn. Soa, schimmel, zuurtegraad? Ik kijk het nog even aan en anders ga ik toch maar eens langs de huisarts. Ik heb jaren terug hetzelfde gehad en toen was mijn zuurtegaad te hoog of te laag. (weet het niet meer). En lees op internet dat je moeilijk zwanger raakt als dat zo is omdat je zuur de sperma meteen dood.
Bij mij is het geen vies luchtje.. gewoon sterker dan anders! Ik heb net ook het één en ander op het internet zitten lezen en dat zo'n luchtje blijkbaar mannen aantrekt (zij houden daar van en wij blijkbaar niet).. hihi.. vandaar dat ik mijn vriend niet hoor klagen. Ik was het alleen niet gewend, maar ging er wel vanuit dat het te maken had met het stoppen van de pil..bedankt voor jullie reactie.. Misschien nog meer verhalen/reaties?? @ gelukkig.. volgens mij is het heel normaal dat sperma die in jou achter blijft de volgende dag gaat ruiken.. maar dat is niet wat ik bedoel... xxxx
weet je misschien waar je in je cyclus zit? want meer afscheiding betekent dat eitje eraan komt, en dat je sterker ruikt is om mannen aan te trekken. en dat klinkt heel stom. maar je lichaam doet dat automatisch het gaat je lichaam rond het ei helemaal vorobereiden voor gemeenschap, want je lichaam wilt zich voorplanten. dus kijk dat eens even na.
Ik ben er van overtuigd dat je anders gaat ruiken na het stoppen met de pil, idd wat Sookie ook zegt.
Ik heb dat ook! En afscheiding is idd meer en wateriger... zal wel normaal zijn. Ben wel blij met veranderingen, weet ik tenminste dat er iets gebeurt na 10 jaar pil! xxx
Ik ben eind augustus gestopt met de pil.. en sindsdien niet meer ongesteld geworden.. behalve de stopweek!! Ik zit nu op dag 43 en nog steeds geen ongi inzicht.. verder ben ik ook niet zwanger. Ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit (ik had alleen wel begrepen dat jij bij een lange cyclus je waarschijnlijk je eisprong niet hebt of overslaat)... Het is voor mij duidelijk dat ik nog steeds aan het ontpillen ben en er nog steeds veel in mijn lichaam aan het veranderen is. Gelukkig een goed teken, dat er wat gebeurd na 14jaar de pil slikken.. hopen dat ik snel ongesteld word!! bedankt voor jullie reacties... xxxx
Kijk! Dat zijn de Typo's!! Haha Neem aan dat je uitkijkt naar een ongie en niet dnaar die orgie... Als je dan zwanger wordt, is het nog lastig wie de vader is! Hihi Knuf Sookie
haha, lees je berichtje maar ff terug! Jij typte orgie ipv ongie, ik vond het wel grappig!! Dusse, was niet vervelend bedoeld! Knuf Sookie
Oh ok.. ik had mijn typfout nog niet ontdekt.. dus ik snapte de grap niet helemaal... oeps (nee laat dat maar, geen orgie voor mij) foutje!! hihi....
Haha, kan gebeuren!! Maar vond deze typo gewoon errug leuk! Maar begrijp dat jij genoeg hebt aan je mannetje Knuf Sookie