Hoi , Ik heb wel eens gehoord dat je luteale fase altijd constant is, klopt dat? Heb voor het eerst getempt vorige maand en op FF ingevuld. deze geeft aan dat mijn luteale fase 18 dagen is. Heb eens terug zitten reknen, als dit altijd t zelfde is heb ik zeker wle een aantal maanden ernaast geklust... liefs
op internet staat dat je LF idd altijd even lang is, maar ik zou het echt niet weten of het zo is hoor.
mijn LF is niet altijd even lang zal ff op een rijtje zetten voor mij 13 10 17(overtijd dus) 12 6 13 11 dus gemiddelde ligt ongeveer bij 12, dus het verschilt enorm bij mij Liefs Dina
De luteale fase is nagenoeg bijna altijd even lang. De tijd tussen menstruatie en eisprong is juist de periode die erg kan wisselen. Ik heb een cyclus van 28 dagen, maar mijn LF is 12 dagen en mijn eisprong heb ik op dag 16-17, en dus niet dag 14 zoals het gemiddelde is bij een cyclus van 28 dagen.
ik haal deze weer even omhoog hoor. ik had afgelopen maand een lf van 10 dagen en de maand ervoor ook zie ik net. is dat echt te kort? want wanneer komt je ei nou? als ik naar de positieve ovutesten kijk en tel daar 2 dagen bij op en kijk vanaf daar naar mijn lf, dan was dat de afgelopen 2 maanden 10 dagen. als ik er maar een dag bij optel( na de posi ovutest) wordt t 11 dagen. ga nu ineens zitten stressen over mijn lf
Hee Mendie, maak je geen zorgen hoor! Mijn lf was 9 dagen... en 't is ook gelukt (alleen was mn test op NOD nog niet positief). (mijn ei was op dag 24... ik dacht dat dat ook nooit goed kon zijn...) Succes!
erg fijn om zo'n positief verhaal te lezen dankjewel dus een lf van 10 is sowieso niet te kort? of moet je 'geluk' hebben? dat moet iedereen natuurlijk sowieso, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
ik haal hem weer ff omhoog. heb zitten tellen, de keren dat ik mij nei had gevonden met CB digitale ovutest werd ik na 14-16v ongi. dus vanaf positieve ovu test 14-16, lf dus zo'n 14 dagen. x
hi, bij mij was die ook vaak 10 en toen 12 en daarna een keer 15 (dacht ja hoor het is raak , niet dus). weet dit trouwens door te tempen... dus vrij nauwkeurig