Nergens zin in en lusteloos

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamavanjoshua, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Ik ben nog maar 6 weken zwanger maar ik heb echt nergens zin in!
    Geen zin in werken en geen zin in de opleiding die ik thuis volg.

Ik ben echt zo vutloos als maar kan. Dit is lastig want ik moet natuurliijk nog zo lang. Op m,n werk weten ze ook nog van niets.

Ikvond m,n werk altijd super leuk en nu zie ik er gewoon tegenop, waarschijnlijk ook omdat ik me niet op en top voel.

Iemand tips?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    Niet echt tips, ik heb er gewoon een beetje aan toegegeven en sinds een paar week is dat gevoel voor het grootste deel weer weg. Dus ik hoop voor jou dat het ook alleen de eerste weken zo is.

3. WendyTr

WendyTr Lid

8 mrt 2009
    18
    0
    0
    Dordrecht
    Geen tips behalve je idd maar aan toegeven.
    Ik had het ook heel erg de eerste 12 weken. Wilde niks meer behalve met mijn deken op de bank liggen!
    Goed nieuws: Het gaat echt over, je moet je er alleen even doorheen bijten.

4. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ja zoals de dames hierboven ook al zeiden, gewoon aan toegeven, komt vanzelf wel weer goed na een paar weken. Als ik 's morgens op stond had ik meteen al weer zin om me op de bank te laten ploffen :) .

5. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    hoi mama van joshua,

erg herkenbaar hoor. Hier dito hetzelfde. Nu de afgelopen halve week vooral sinds laatste paar dagen) ook erg moe hier. Nouja moe, lui kan ook. inderdaad geen zin om op te staan, moet mezelf zelfs motiveren om naar toilet te gaan. echt ernstig dus.
    nu ben ik ook een hele week thuis geweest door kaakonsteking; moet morgen weer werken, dus hoop dat als ik daar eenmaal weer ben ik weer een beetje zin en energie krijg. En anders......tja...dan maar geen zin. Zal toch nog even door de zure appel heen moeten bijten (hihi, weet dan niet wie er meer last van heeft hoor, ikzelf of de clienten :p).
    We zullen wel zien, als het goed is worden deze klachten met een tijdje wel minder.
    Heb je voor de rest ook nog andere klachtjes zoals misselijkheid ofzo?
    Ik heb nergens last van, gelukkig dus ook niet misselijk (behalve beetje van vermoeidheid; moet dan gewoon even gaan slapen) en af en toe wat gevoelige borsten.
    Ga misschien vanavond wel even sporten; altijd achteraf een erg lekker gevoel ervan.

CIAO Lena

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    in het begin moet je lichaam echt mega hard werken. want alles van de kleine word aangelegd in die eerste 12 wk erna hoeft het alleen afgemaakt en te groeien.
    is dus niet verwonderlijk dat je erg moe en lui bent.

iok heb het zelf ook begin nu af en toe weer iets meer energie te krijgen lag in eht begin echt al om 8 ur in bed hahaha. echtn iet normaal gewoon maar was het echt ff nodig.
    nu gaat het al wat beter dus ff volhouden en er lekekr aan toe geven.

7. Mamagaai

Mamagaai Lid

19 jan 2009
    17
    0
    0
    Rotterdam
    ben blij om deze reacties allemaal te lezen....ik begon al te denken dat ik een grote aansteller was!
    Ik denk steeds jeetje als ik me nu al zo voel hoe moet dan dan de rest van de zwangerschap?
    Maar als ik goed nadenk dan had ik dit ook bij mn eerste zwangerschap( de 1e periode daarvan loop ik nu een beetje te verheerlijken) en het gaat idd over ... gelukkig maar!

8. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Wat vervelend voor je zeg!
    Ik had in het begin dat ik best duizelig was en dat ik dingen niet meer zo goed kon volgen. Soms gebruikte ik dan druivensuiker. Had ik zelf bedacht dus niet van iemand gehoord. Ik weet ook niet of dat het was wat soms hielp.

Verder doe het maar gewoon lekker rustig aan. Wat bij mij wel heel erg hiel toen ik moe was, was lekker een stuk gaan lopen met de hond. Daarna voelde ik me weer wat actiever.

9. Butterfly27

20 jan 2009
    39
    0
    0
    Ik heb dit gevoel nu ook al 2 weken..ben bijna 7 weken zwanger...En heb ook echt nergens zin in...heb me zelfs al ziek gemeld omdat ik echt te moe was vanmorgen...
    Dus ik geef er ook maar gewoon aan toe en hoop dat het gauw beter wordt...

Deel Deze Pagina