Man en kindje voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jenna09, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik kan al een weekje of 2 lichte schopjes voelen in mijn buik! Een zalig gevoel gewoon, maar wil dit zo graag delen met mijn man...!

Mijn vraagje: vanaf wanneer konden jullie aan de buitenkant je kindje voelen, zodat je naasten er ook van kunnen genieten?

Groetekes

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik voelde het met 14 weken, mijn man met 20 weken. Steeds als hij zijn hand op mn buik deed, stopte de kleine meteen met bewegen :)
    Nu zie je mn hele buik bewegen haha :)

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik voelde de kleine voor t eerst met 16 weken en manlief heeft het voor t eerst gevoeld met 22 weken...
    Ik weet zeker dat ie het wel eerder had kunnen voelen maar mevrouwtje hield er steeds mee op als papa zijn hand erop legde ;)

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hihi!

Zo jong en papa al zo voor het zotje houden! Best wel grappig...!

5. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Ik voel het nu zelf sinds 2 weken bewegen, mijn man voelt het nu ook sinds een week, maar ook hier voel ik het vaak bewegen en als mijn man zijn hand op mijn buik legt dan doet ie niks meer haha

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik voel onze kleine nu 3 weken bewegen (vanaf week 19) en mijn man heeft het gister voor het eerst gevoeld. Ook die van ons hield ermee op als mijn man zijn hand op mijn buik legde ;)

7. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    ik voel de kleine al met 19 weken en mijn vriend pas sinds vandaag want die van mij stopte altijd als mijn vriend zijn hand op mijn buik legde.
    En bewoog meestal als mijn vriend niet thuis is of sliep.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Toch is dat gek toch? Zou zo'n kleine dat nou voelen ofzo, dat dat anders is dan dat mama haar hand op de buik legt? Ik dacht eerst dat het toeval was, maar ik geloof dat alle baby's dat doen :)

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik met 14 weken mannetje met +/- 20 weken

nog even een leuk verhaaltje:
    ik ben nu 37weken dus van buiten zie je het ook goed als de kleine beweegt, gister was de kleine in de auto aan het dansen ofzo ik weet het niet maar echt alles ging heen en weer. Staan we bij het stoplicht tikt mannetje een paar keer op mijn buik en zegt "hallo wil je je moeder een beetje heel laten, de uitgang is beneden hoor" :)

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Oudste met 15wk van binnenuit en 19 week ongeveer van buitenaf voelbaar.

Tweede met 12wk van binnenuit en 16 weken voelde mn moeder haar.

11. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    bij ons voelden we het allebij voor het eerst met 16 weken we zaten naast elkaar en in een keer krijg ik een paar kleine schopjes toen zei ik dat ook snel moest voelen toen deed ie het nog 1x en toen was het over.

12. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Hahaha lig hier in een deuk om de opmerking van je man :)

Hoop dat ik die van mij ook snel ga voelen....lijkt me zo bijzonder :D

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hihi, je man is gek ;)

Bij mij zie je mijn buik trouwens ook al bewegen. Mijn man zag het net ook! Echt heel gaaf om te zien :D Het is nog geen golvend gezicht zeg maar, maar meer korte tikjes.

14. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihi, het lijkt wel of alle baby's papa graag voor de gek houden!
    hier zelf met 14/15 weken en manlief rond de 16/17 geloof ik, maar ook omdat hij niet al te geduldig was ;)

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik zelf met 16 weken, de papa met 18 weken. En idd, nu nog steeds dat de kleine vaak stopt met trappelen als mijn vriend wil voelen! Maar gelukkig laat de kleine zich ook steeds vaker voelen aan mijn vriend hoor, vooral savonds op de bank of op bed. Ook mijn moeder, zus, broertje en onze beste vrienden hebben de kleine mogen voelen!

Hier ook een leuk verhaal: Laatst op de bank een ware polonaise in mijn buik. Ik lag helemaal in een scheur. Ik mijn vriend erbij, hij handen erop, meteen stil en niets meer! Mijn vriend zei tegen mijn buik: aaaahh laat papa ook eens voelen! Als antwoord kwam er een heeel zacht schopje, zo van: nou, vooruit dan maar weer! Hahahahahaha!

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    T is toch wel super toeval...! Gisteren namiddag na een uitstapje zaten we op ons gemakje iets te drinken. Ineens een heel fel schopje, :) heb vlug mijn ventje zijn hand genomen en op die plaats gelegd... Heeft hij het toch wel heel lichtjes gevoeld zeker! Hij natuurlijk helemaal door het dolle! Superfier tegen mijn mama aan t stoefen (=opscheppen) wat hij wel gevoeld had! :thumup:

Slechts een paar uurtjes nadat ik mijn berichtje geplaatst had... Ik denk dat ons prutske dacht: "K zal mijn papa ook maar eens laten voelen wat ik kan!"

17. moorske

moorske Actief lid

4 jan 2008
    479
    0
    0
    ben nou 35 weekjes zwanger, en het zijn hele aardverschuivingen in mijn buik.....maar als ik al denk laat ik het iemand anders eens voelen dan is ze helemaal stil! papa mag af en toe eens voelen, maar dan moet hij toch wel echt veel geduld hebben! waarom doen ze dat nou, de papa's willen ook zo graag voelen haha.... en moeders en vriendinnen!

groetjes sandy

18. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

4 sep 2008
    224
    0
    0
    De eerste was een druktemaker en was goed waarneembaar vanaf de buitenkant al vanaf 17 weken! Ik ben benieuwd wat het straks wordt.

Gewoon lekker met z'n tweetjes lekker languit op de bank en manlief hand erop houden. (Maarja sommige spelen dan inderdaad verstoppertje)

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd, ook voor de trotse papa!

20. Veke3107

Veke3107 Lid

20 okt 2006
    72
    0
    0
    Mechelen
    Ikzelf voel het goed langs binnen sinds week 20. Nu ook vaker langs buiten. Mijn man echter heeft nog niets gevoeld. Idd als ik dan zeg hier voel Pruts is weer hevig dan legt hij zijn hand op mijn buik en dan nix meer.

Vreemd!

Deel Deze Pagina