Hoi allemaal, Ons zoontje word in juli 4. Nu zit ik er aan te denken om hem een camera te geven. Wie heeft er ervaring met de vtech camera en wil die delen. Of misschien ervaringen met een andere camera die geschikt is voor kinderen? Alvast bedankt!
Hier gewoon onze oude digitale camera gegeven en ze maakt er erg mooie foto's mee! Kwaliteit is een stuk beter dan bij zo'n 'echte' kindercamera. Had onze oude het niet meer gedaan had ik een goedkoper nieuw modelletje gekocht (a 45,-) of op mp gekeken voor een gewoon toestel.
grappig ik overweeg het ook,maar ik heb uit verschillende recensies begrepen dat je inderdaad beter je oude digitale kan geven of een goedkopere nieuwe. die van Vtech maken geen mooie foto's en zijn behoorlijk prijzig.dat zijn bijna de standaard reacties die ik gelzen heb.dus ook hier een overweging om er 1 te kopen van rond de 40-45 euro.als hij 4 wordt.
bol.com | Nikon Coolpix S30 - Blauw, Nikon | Elektronica Deze hebben wij gekocht bij de 4e verjaardag, hebben hem wel goedkoper gekocht (goed vergeleken bij de diverse webshops). Zeer kindvriendelijk (werkt met pictogrammen), zeer goede foto's, waterdicht en shockproof. Mijn 4 jarige vindt het geweldig, maakt veel foto's, en ik leen hem regelmatig....
Deze heeft mijn dochter, 3 jaar, ook ( in het roze). Bediening is erg makkelijk en kan idd tegen een stootje. Ik vind deze camera ook een aanrader