Gaat wel. Kan op zich wel afleiding vinden. Maar merk dat het spannender wordt en de onzekerheid toeslaat. Ben aan het vergelijken met toen ik in de wachtdagen van mijn dochter zat. Toen had ik vandaag een vreemd hongergevoel, wat achteraf denk ik een kwaal was. En nu voel ik helemaal niets en heb ook niks gevoeld tot nu toe . (hoor vaak dat vrouwen de innesteling denken gevoeld te hebben) Mijn vorige poging voelde ik ook helemaal niets en toen was het niet gelukt. Weet met m'n verstand dat iedere zwangerschap anders schijnt te zijn, maar m'n emotionele kant heeft het toch zwaar... Ben dolblij met m'n dochter, maar stiekem zie ik ontzettend op tegen de testdatum. En ik moet wel testen, want door de Progynova word ik niet vanzelf ongesteld. Wat een emotionele k.u.t. rollercoaster.
Jeetje wat ontzettend spannend @Zara75. Ik lees zo nu en dan mee in je topic en oh wat hoop ik dat jullie meisje grote zus mag gaan worden <3 Sterkte met het lange wachten, ik duim!
Ik lees mee en heb heel hard voor je geduimd. Heb je al getest? Lees het net in een ander topic. Wat shit ;( Sterkte!
Ja ik heb gisteren en vandaag helaas negatief getest. (heb een topic lopen bij ovulatie en zwangerschapstesten) Vandaag omgerekend 14dpo, vanmorgen bloedtest gedaan. Maar daar verwacht ik niks meer van , puur voor de vorm gedaan omdat Spanje dat graag wil. Helaas
Ohh bah wat een tegenvaller! In je handtekening staat laatste cryo, maar wil je wel nog door voor een nieuwe poging?
Nee ,hoogstwaarschijnlijk niet. Had het liefst dezelfde donor gehad, maar zij is inmiddels te oud. Onze insteek was om de cryo's op te maken, zodat we het in ieder geval geprobeerd hadden. Maar nu liggen m'n gevoelens volledig op de schop. We laten alles goed bezinken en dan eens kijken hoe we erin staan. Mijn leeftijd komt ook om de hoek kijken , zie er wel jonger uit, maar toch he... We weten het nu even niet meer, eerst maar weer tot rust komen en genieten van die mooie meid die we wèl hebben. <3
Heftig allemaal zeg! Dikke knuffel. Wat een teleurstelling moeten jullie nu verwerken, het is dan ineens zo definitief.