4 weken overtijd negatief test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ing88, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ing88

Ing88 Lid

22 mrt 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames. Dit is een beetje nieuw voor mij, maar ik ben sinds november 2012 gestopt met de pil omdat mijn man en ik een kinderwens hebben. De eerste menstruatie was bij mij al in december, daarna in januari 2013 werd ik ECHT ongesteld kon niet eens lopen door de pijn. Ik was ook in de war en kwam kilos aan door het ontpillen. Na de ongesteldheid voelde ik me gelukkiger en viel weer af. Ik voelde me goed, ik heb een cyclus van 30 dagen. Zo rekende ik uit dat ik innestelling zou krijgen rond 9 februari, en dat was ook. Ik veegde lichtroze en kreeg pijn aan mijn borsten, en er kwam beetje stolsel met bloedvaten. Werd echter niet ongesteld was naar mijn geweten innestellingbloeding van 1 dagje. Daarna rekende ik op een menstruati de week daarop, maar nog niks. Heb getest wa negatief. Ik dacht ik wacht even tot volgend maand, en dus zou ik ongesteld moeten worden en nog steeds niets, 5 weken overtijd! Heb afspraak met dokter maandag en ik be nogal zenuwachtig, is toch vreemd 4 testen gedaan en negatief...na stoppen van de pil 2 normale menstruaties gehad waardoor ik daarna veel gelukkiger voelde. Nu ben ik misselijk, moeizame ontlasting, braakneiging, geurversterking, emotioneel, niet kunnen slapen, veel boeren, winden laten, rommelige darmen, maagzuur,stemmingwisselijk, steken in de inderbuik en gespannen borsten...geen zere...ik ben bang dat ik onvruchtbaar ben :(...komt dit iemand bekend voor?

2. Amy12345

Amy12345 Lid

7 mrt 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    Klinkt als zwangerschapssymptomen, hopelijk kan je huisarts je meer vertellen. Heb ook wel gehoord en gelezen dat het lang kan duren voordat een test positief is.

3. Ing88

Ing88 Lid

22 mrt 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben benieuwd heb bloedtest gevraagd. Ik voel me echt ongelukkig, ben 24/7 misselijk en alle klachten....maar je wordt er gek van. Ik laat jullie weten snel.

4. Ing88

Ing88 Lid

22 mrt 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vandaag naar de dokter geweest en bloed geprikt, uitslag vrijdag! Begin aardig misselijker te worden en meer krampen...symptonen worden echt erge

5. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Spannend hoor! Hoop voor je op goed nieuws!

6. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Hoop voor je dat je vrijdag goed nieuws krijgt!!! Ben erg benieuwd!

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Spannend en wat lang nog wachten... klinkt wel als zwanger maarja soms houd lichaam ons goed voor de gek!

8. loontje86

loontje86 Nieuw lid

26 mrt 2013
    4
    0
    0
    full-time werk
    Limburg
    Ow god, dit is echt mijn verhaal, Ik ben in november gestopt met de pil, dec. en jan. ongesteld geworden en daarna niks meer..
    Ik ben al bij de huisarts geweest en heb 2 weken geleden bloed laten prikken, dit bleek negatief.
    Nu mijn laatste menstruatie 2 jan gehad en tot nu nog altijd niks.
    Wel pijnlijke borsten :s maar vanmorgen de test weer negatief.
    Ik ben ten einde raad!

9. migske

migske Niet meer actief

succes meiden hoop voor jullie dat het raak is hoor! ik blijf even meelezen;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Eigenlijk kun je niet weten of die bloeding een innesteling was.....
    Misschien is je lichaam van slag? Want zo lees ik dat wel in je verhaal.

Eigenlijk zou je ook al lang positief moeten testen dan......oké er zijn meiden die nooit positief testen en toch zwanger zijn. Dus dat kan wel. Maar hou er zeker rekening mee dat je gewoon niet zwanger bent, maar zoals zovele op het forum hier....last van het stoppen met de pil.

Succes dames!

11. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik sluit me volledig aan bij Lov, waarschijnlijker dan dat je zwanger bent is dat je 'gewoon' aan het ontpillen bent...

Liefs,

12. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Het klinkt mij ook een beetje als ontpillen in de oren... Maar wie weet!

13. DCT

DCT Lid

30 okt 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit lijkt mijn eigen verhaal wel. Ik ben in oktober 2012 gestopt met de pil.. 13 januari mijn laatste menstruatie gehad en nu na vele negatieve testen verder en een bloedtest. Nog steeds niet zwanger of ongesteld..

Als je meer weet.. Ik ben benieuwd naar jouw verhaal. Misschien kan ik er ook wat mee.

14. Cee

Cee Lid

26 mrt 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Na een hele tijd meelezen heb ik mijzelf ook maar aangemeld. Ook ik ben al enkele weken overtijd en blijft negatieve testen houden. Ik ben in november gestopt met de nuvaring en erna "keurige" cylussen gehad van 28, 29, 28 dagen en al dag 48 gepasseerd.
    Het schijnt dat je van de nuvaring niet hoeft te ontpillen maar ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Ik moet van de huisarts morgen ochtend nog een test doen en als er volgende week nog geen duidelijkheid is (positieve test of menstruatie) dan krijg ik wat onderzoekjes.

Ik vind het erg vervelend dat je maar af zit te wachten, vorige week ben ik er bijna niet meer mee bezig geweest in mijn hoofd maar hoe meer dagen er vorderen hoe lastiger het wordt ;) hebben jullie dat ook?

Groetjes cee

15. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ja... ik zit nu ook al weer een tijdje te wachten op die rotongi... :S :(

Liefs,

16. DCT

DCT Lid

30 okt 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik blijf piekeren over wat er allemaal aan de hand kan zijn. Er blijven de ergste dingen door me hoofd spoken... Ik heb vandaag de dokter maar weer eens gebeld. Ik moet nu naar de gynaecoloog voor onderzoek. Volgende week vrijdag heb ik een afspraak, de weten we hopelijk iets meer.

17. Ing88

Ing88 Lid

22 mrt 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Wat leuk al deze berichten...geeft me toch wel wat moed. Gisteren was ik zo misselijk dat ik op een gegeven moment bijna aan het braken was van de maagzuur. Nu heb ik een opgezette buik en kreeg enorme steken in mijn onderbuik. Met plassen nog wat roze afscheiding geveegd...ik denk inderdaad dat de ongesteldheid moet komen. Toch even morgen bloed prikken voor een zekerheid. Je kan er wel geobsedeerd van worden....vooral omdat iedereen om je heen zwanger is....

18. Ing88

Ing88 Lid

22 mrt 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik heb begrepen is dat je de eerste menstruatie na het stoppen van de pil niet mee moet tellen maar de volgende. Echt frustrerend...mijn collega is na 1 maand gelijk zwanger na 7 jaar slikken, iedereen is anders...het is wel een goed teken dat je wel hebt gebloed!

19. Ing88

Ing88 Lid

22 mrt 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Join the club. Je bent gewoon niet op de hoogte van iets....van geef me die positieve test of laat de menstruatie beginnen! En de dokters zijn soms belachelijk, afgelopen maandag afspraak waarop de dokter ook nog zei...wat je hersens denkt functioneert je lichaam daarop dus ben je schijnzwanger. Ik vond dit wel belachelijk te horen, alsof ik graag misselijk wil worden....ben jij ook misselijk en heb je krampen?

Deel Deze Pagina