14 dagen na iui negatieve test

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door zeeuwsemeid, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

26 okt 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Heb 2 weken geleden mijn 6e en laatste iui gehad..
    Maandag staat het intake gesprek voor ivf al gepland
    Mocht dus vanaf vandaag testen en negatief met kV 2 voor 5
    Wie geeft me dat laatste beetje hoop en heeft meegemaakt dat je later na de iui pas positief test??
    Geen idee wat ik nu moet doen..
    Hoop graag op reacties, thanks

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    het komt inderdaad wel eens voor dat men later positief test. Het is echter niet slim om daar te veel op te hopen. Als je nu een negatieve test hebt mag je er echt wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent.

Ik denk dat je toch echt moet gaan denken aan een ivf traject. Als je maandag na het intakegesprek het idee hebt dat het allemaal wat te snel gaat dan kan je natuurlijk altijd even een rusttijd inlassen (als je al gelijk kan beginnen in het betreffende ziekenhuis).

Ik kon de maand na het intakegesprek gelijk beginnen.

Heel veel sterkte en probeer het traject van de ivf positief in te zien.

Als je graag met mensen over het ivf traject wilt praten dan kan je terecht in het groepje waar ik ook in zit, maar er zijn ook vast andere groepjes te vinden op dit forum.

http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/499626-start-ivf-april-2014-a.html

3. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Zeker kan je na je nod nog positief testen. Maar ik denk ook 14 dagen na je iui dus 16 dagen na de pregnyl? Dan denk ik helaas niet zwanger...
    Ik ben inmiddels met 6x iui met hormonen begonnen, 6x iui normale cyclus ook al gehad en niet zwanger.
    Wij lasten elke keer tussendoor kleine pauzes in, even een maand niks, dat zegt de gynaecoloog ook dat dat goed is. Sterkte en succes!

4. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

26 okt 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Bedankt voor jullie reacties.
    Als ik morgen niet ongesteld ben moet ik bloed laten trekken maar ga er idd ook vanuit dat het niet gelukt is.
    Op naar ivf en ik wil graag meteen beginnen, ben er klaar voor.

5. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Succes en sterkte!

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Succes en sterkte!

Toch kan het nog hoor meid. Er zijn altijd vrouwen die pas laat positief testen.

Deel Deze Pagina