Wij hebben een boxspring, dus 2 bakken... En daar kunnen geen bedklossen in.. Iemand ervaring of tips?
een extra matras er op. dan doe ik ook, na de bevalling. Beval in het ziekenhuis. Vorige keer hoefde het van de kraamverzorgster niet... dus wacht nu ook maar af.
Wij hebben ook een boxspring en hadden het bed niet opgehoogd omdat dit bij ons ook niet kon. Wel had ik voor de zekerheid een extra matras liggen om deze eventueel na de bevalling op het bed te leggen als de kraamverzorgster dit graag wilde. Uiteindelijk heb ik dit niet nodig gehad, voor de kraamverzorgter was ons bed hoog genoeg. Als je al zeker weet dat je in het ziekenhuis gaat bevallen, zou ik het bed niet ophogen en vragen aan de kraamverzorgster of zij er moeite mee heeft dat het bed nie opgehoogd is. Wanneer je thuis wilt bevallen kan je het beste even overleggen met je verloskundige. Zij zal dit ook wel vaker meemaken...
Hier ook een boxspring en wij hadden ook bierkratjes, negen in totaal. Ben ook in het ziekenhuis bevallen en van de kraamverzorgster mochten die kratten er niet onder vandaan. Wij hadden (hebben we nog steeds niet) dan ook geen extra matras. Dit keer gaan we weer voor de kratjes.
Waar haal je die kratjes weg? gewoon veel drinken..? Ik moet volgende week weer naar de VK toe en dan vraag ik wel even aan haar, wat zij het beste vindt.. Ik zit idd ook te denken aan een extra matras..
hier ook boxspring met 2 bakken, bij ons ging het wel, met 12 klossen. Gewoon een paar cm van elkaar af geschoven, als je daarna het matras er weer oplegt merk je niks van die paar cm tussen de twee bakken. Maar waarschijnlijk lukt het bij jullie dus niet. Een vriendin van mij had ook gewoon een extra matras erop gegooid en dat ging prima. Succes!
ik heb ook een extra matras erop gedaan. was geen probleem. ik heb deze keer aangegeven dat mijn man wel het bed verschoont want dat mogen ze weigeren maar dat is geen ramp.
Hier ook een 1-persoons matras erop gegooid. De vk heeft het overigens na een dag van het bed af gehaald, omdat ze liever had dat ik tegen mijn vriend aan zou liggen in plaats van half boven hem
Haha..wat lief! Mijn vriend zei doe je mijn matras op de joune dan slaap ik wel op de grond naast jou.. Nou dat wil ik dus echt niet haha..Ik wil wel dat hij tegen me aan kan kruipen..hihi
wij hebben ook kratten eronder 9 stuks. Die kun je gewoon bij een supermarkt krijgen als je erbij zegt dat het voor onder je bed is voor bevalling dan kun je bij de meeste supermarkten dus die kratten krijgen dan betaal je het statiegeld voor de krat maar die krijg je na afloop weer terug. bij mij was het 2 euro per krat iets minder misschien. maar ze hadden bij mij de verkeerde kratten besteld niet de normale maar de anderhalve liters hahaha. Wij hebben ook een boxspring en nu dus die kratten eronder met als gevolg ik al 1.63 met een trapje het bed in moet. hahaha heel grappig om te zien. Ik heb nog wel een matras liggen maar dat was volgens de verloskundige niet hoog genoeg, maar ik vraag eht straks wel aan de kraamhulp als het zover is. oh ja ik moet zeggen ik dacht eerst dat 6 a7 kratten wel genoeg zou zijn maar dat is niet zo dat is echt neit stevig genoeg met een boxspring kun je beter 9 kratten nemen dan weet je zeker dat het stevig staat! is voor je gevoel ook fijner.
Bedankt voor je reactie, hier heb ik echt veel aan.. Dus je moet gewoon normale bier kratten.? Haha met een trapje zeker een grappig gezicht.. Ik ben ook 1.63..toevallig.. Liefs..
hier ook boxspring en wij hadden aangegeven dat het dus moeilijk omhoog te brengen was nou dat moest want anders kwamen ze niet werd ons gezegt dus me man (die timmerman is) heeft nu maar een soort podium eronder gemaakt staat die toch omhoog maar zodra hun weg zijn gauw weer naar beneden hoor
Ikzelf heb ook een boxspring en wij hebben niks eronder staan ook geen bierkratten. Heb het aan mijn vk gevraagd en ze zegt dat de kraamzorg hooguit je bed niet opmaakt. Nou heb ik maar 3 uurtjes kraamzorg op de dag dus ze doet zowiezo me huishouden niet enzo. Denk dat je er 6 nodig heb. 3 aan het hoofd- en voeteinde. En gewoon naar de supermarkt gaan en lege kratten vragen dan betaal je daar gewoon statiegeld over.
ik had er eerst ook 6 maar dat is echt neit genoeg voor optimale stevigheid zou ik er echt 9 doen. en ja gewone bierkratten, als je aangeeft waar het voor is dan weten ze presies welke ze je mee moeten geven. graag gedaan hoor. oh toevallig ja dat je ook 1.63 bent. tip: bij ikea hebben ze van die houten trapjes van 10 euro die ehb ik ook hihihihi
een boxspring kan inderdaad gewoon met 12 bedverhogers/klossen opgehoogd worden. Ik werk zelf in een thuiszorgwinkel (www.vegro.info)en leen er regelmatig 12 uit speciaal voor een boxspring..