Hey meiden! Vannacht van 01:30 tot ong 06:30 flinke krampen in me buik. Constant om de 5 minuten...Deze krampen deden ong 40 sec tot n minuut lang. Gister dacht ik wat slijm verloren te hebben maar dit was zo weinig...Dat ik niet direct dacht aan de befaamde slijmprop. Ik ben uiteindelijk in slaap gevallen...Ik werd vandaag rond 11:00 rustig wakker... Maar zit nu weer met een zeurderig kramperig gevoel...Ook wil het nog wel eens steken in me onderbuik. Ben zonet naar de wc gegaan....En had nu wel een slijmdraad die ik beet kon pakken en uit kon rekken...Elastiek achtig dus! (sorry voor de details) Ik heb al een week langs last van me liezen...En n branderig gevoel op me schaambot. Kleine is nog flink aanwezig...Alleen voel ik de schoppen lager als wat ik gewend ben. Verder ben ik erg moe...Maar denk dat dit ligt aan het korte slaap. Ik maak me opzich niet zo zorgen...Het is alleen dat ik meer in paniek raak omdat ik niet weet wat dit is...? Herkent iemand deze klachten...en weet wat dit is...hetzij voorweeën,weeën of indalingsweeën...???
Ik heb hier ook wel last van, maar eventjes bellen kan geen kwaad hoor. Je bent ook nog 'maar' 34 weken zwanger zag ik in je andere topic, dus even in de gaten houden.
met maar 34 weken bedoelde ik trouwens dat het nog geen tijd is om te bevallen.. niet dat je het boos opvat hihi
ow haha nee hoor Ik heb de Vk gebeld...Als ik weer die krampen heb om de 15 min komt ze langs. Ze vroeg zich af waarom ik vannacht niet had gebeld...Beetje overheen gepraat...Ik wil niet overkomen als een mienmuts... Mja...Voortaan dus bellen haha. Tis afwachten ff... Hopen dat de krampen niet om de 15 min komen...! Liever nog even in me buik blijven ons kleintje!
Oh, zie dat je hier al gereageerd hebt dat je hebt gebeld... Maar eehm, mienmuts? Nee zeg, het gaat wel om je kindje en als het de start van je bevalling zou zijn, dan is het nog te vroeg, dus.....de VK's zijn het wel gewend hoor, dat vrouwen bellen voor dit soort klachten!!! Liever een keer teveel onnodig bellen, dan die ene nodige keer niet bellen!
Was je er toevallig ook kotsmisselijk bij? dat had ik ook namelijk met 34/35 weken, bij mij kwamen ze om de 2/3 minuten en hield ongeveer een halve minuut vast. Maarja het was ook snachts en ik was zo moe dat ik ook in slaap viel en dus niet gebeld had waar de verloskundige niet blij mee was Ze zei dat het waarschijnlijk voorweeen waren en dat ik de volgende x echt moet bellen! dus dat ga ik ook maar doen dan