Ik ben denk ik op zoek naar wat oppeppende woorden Dochter krijgt volgende week de BMR prik en ondanks dat ik helemaal achter de vaccinaties sta, zie ik er als een berg tegenop. Hebben jullie kindjes er last van gehad en zo ja; wanneer? Wat ik ook zo erg vind is dat ze het nu zo bewust gaat meemaken en dat ze dan ook nog eens 2 prikken krijgt
Ik heb wel eens gehoord dtat ze die tegelijk zetten... Maar of dat echt zo ,is weet ik niet.. Ik vind het ook altijd zielig, maar ze zijn het na een paar dagen echt wel,weer vergeten! Proberen wat af te leiden en evt een warm bad savonds zodat ze geen pijn in de beentjes heeft.. Zoë heeft van de eerste drie prikken geen last gehad!
Dat bewust meemaken valt wel mee hoor, 2 minuten later zijn ze alles vergeten En een oppepper: bij mij hebben ze er allebei 0,0 last van gehad!
Mijn zoontje heeft ze 2 weken geleden gehad. Eerst in z'n beentje en toen 1 in z'n armpje. Tja ff brullen maar dat was zo over. Hij vond het erger dat ik hem in de houdgreep moest houden en niet weg kon. Een week later had hij wat verhoging en wat rode uitslag op z'n rug en lijfje, weet niet of het van de prikken kwam of toeval was. Succes meid het blijft vervelend.
Nou, zo bewust maken ze het niet mee hoor... Hier een voor een gezet, even huilen, maar was al weer aan het spelen nog voordat ze de spuitjes op had geruimd! En lachtte vrolijk en zwaaide dag tegen de vpk die ze had gezet toen we gingen... Niks aan de hand! En nog een oppepper: hier ook helemaal nergens last van gehad, mogelijk een beetje 'lastig' na een dag of 10 maar of dat nou persé daar van kwam??? Succes!
Hier was er niks aan de hand hoor, 30 seconden na de prik rende ze alweer lachend rond. En qua bijwerkingen kreeg ze op dag 11 na de vaccinatie wat vlekjes/bultjes, hier had ze helemaal geen last van verder en na twee dagen was die uitslag ook weer weg.
Hier ook geen last van gehad! 1 prik in dr been, daar huilde ze niet eens om en 1 prik in dr armpje, was heel even huilen maar geloof met 10 seconden al over en ging ze weer met de blokjes voor dr op tafel spelen
Hier was ie het ook al vergeten voor we de deur uit waren. Ze zeggen dat ze er een week later last van kunnen krijgen maar hij is misschien een dag wat hangeriger dan normaal geweest en dat was het
Hier had mijn dochtertje alleen last van vlekjes 3 dgn na vaccinatie. Verder nergens last van gehad Mijn middelste is er wel ziek van geweest maar is 4,5 jr geleden dus vaccinaties zijn wat veranderd.
Mijn dochter kreeg ze niet tegelijk maar achter elkaar. Natuurlijk vond ze de prikken zelf niet leuk, maar achteraf heeft zij nergens last van gehad!
Wat fijn om te lezen dat het allemaal wel meevalt. Hier krijgt onze knul hem over 13 dagen. Vraag me alleen af waarom ze niet beide prikken in het been doen maar 1 in de arm en 1 in been? Ik zou het fijner vinden als ze beide in het been gezet kunnen worden.