hoi hoi youame heeft spruw heb er zalf voor gekregen bij wie is het ook voorgekomen dat je kindje ook na een jaar ps spruw kreeg en wat hebben jullie er allemaal aan gedaan met speelgoed fles enz schoon te houden moet je dan ook de kleertjes erg hoog wassen enz gr marline
Marit had toen ze 2 weken oud was al spruw...kleertjes en knuffels dekentjes jasje de hele mikmak op 60 graden gewassen...flessen elke dag uitgekookt, en vd ha Daktarin voorgeschreven...ze was er zo vanaf!
ah ok youame heeft ook daktarin gekregen hoop dat ze er ook snel vanaf is ff offtopic zie dat je in hengelo woont in overijsen of gelderland?
Marline Quinn had ook met een week of twee spruw. Daarna niet meer. Speentjes, flessen dat soort dingen een tijdje elke keer uitkoken, maar ook speeltjes waar ze veel met dr mondje aan heeft gezeten zou ik een keer goed schoonmaken. In een heet sopje gooien zou voldoende moeten zijn denk ik. Ik smeerde die daktarin trouwens met wattenstaafjes in zn mondjke. Leek mij de meest hgienische manier
HIer ook eentje die een keertje spruw heeft gehad Idd alle flesjes en spenen elke dag uitkoken, nergens last meer van en de kuur van daktarin helemaal afmaken, ook al is er niets meer te zien! verder speeltjes enzo uitwassen. Blokken enzo deed ik dan in een kussensloop in de wasmachine... Succes