Hallo allemaal, mogelijk zijn er meer mensen die dit herkennen. Ik heb nu last van menstruatieachtige krampen heel erg laag in mijn buik negen boven mijn schaambeen en richting liezen.Ik gok bandenpijn.. Als ik stil sta wil ik het liefst lopen. Ik heb GEEN bloedverlies. Ik weet ook niet het verschil met krampen bij bijv een miskraam ofzo. Weet iemand het verschil? Alleen als jullie het willen vertellen hoor. Kan me voorstellen dat het een gevoelig onderwerp is. Kun je al last hebben van bandenpijn of de groei van je baarmoeder bij 7,5 week? En als je baarmoeder groeit, trekt dat gevoel dan door in je liezen?
Die krampen zijn heel erg normaal hoor en zelfs een goed teken. Het betekend dat je bm aan het groeien is. Krampen van een mk kan ik je ''gelukkig'' niet vertellen.
Ik begrijp hieruit dat jij ze ook hebt gehad toen je ongeveer net zo ver was? Kun je omschrijven hoe dat voor jou voelde? Zou echt mooi zijn als het een goed teken is....hope so
Ik voel nu ook soms lichte prikjes. Doet niet zeer, maar ja van die kleine prikjes alsof er heel zachtjes met een naald tegen mijn buik geprikt wordt.
Ja hoor ik heb ze ook gehad. Het voelt alsof je ongesteld moet worden ik had ook steekjes achter mijn schaambot. Echt een zeurend gevoel.
Ja klopt dat is het precies. Hoelang blijft dat aanhouden? Ik schrok er een beetje van. Ben voor het eerst zwanger dus herken dingen nog niet.
Bij mij trok het ongeveer bij week 11 weg maar zelfs nu heb ik het soms nog een beetje. Probeer je niet te druk te maken al snap ik heel goed dat je dit toch wel een beetje doet hoor.
Vind t fijn dat er mensen zijn die het herkennen. Had voor de zekerheid wel ene mail gestuurd naar de vk, maar die zal morgen wel reageren. Maar jij bent al aardig op weg. Is het je eerste?
Nee dit is ons 2e kindje maar blijft net zo spannend hoor hihi Ik heb ook rond jou termijn me weer druk gemaakt of het allemaal goed bleef gaan maar gelukkig een gezond kindje in mijn buik volgens de 20 weken echo
Ik heb dat ook zo rond de 6 weken t/m 8 weken gehad! Zo erg zelfs dat ik soms van de pijn wakker werd. Maar niks aan de hand hoor, dat is groeipijn. Je baarmoeder wordt groter en schuift de boel op... zolang je geen bloedverlies hebt, is er niks aan de hand meid ik kreeg van de vk als advies wat rustiger aan te doen... maak je niet druk meid, het zit wel goed
Jullie echt bedankt voor de reacties. Was echt geschrokken. Ik ben namelijk iemand die overal bevestiging voor nodig heeft. Zo kan ook niet wachten tot we het hartje hebben gezien of gehoord. Pas dan zal ik een beetje gerustgesteld zijn..
Dit zijn fijne berichten.. Mijn man en ik hebben al besloten dat we morgen misschien de VK nog even bellen. Toch fijn om iets bevestigd te krijgen van een deskundige. De onzekerheid is hier gewoon groter dan dat ik kan genieten nu..
Dat snap ik helemaal. Ik heb mijn verloskundige een mail gestuurd. Laat je morgen hier weten wat de jouwe heeft gezegd??
Ik had er ook last van, van week 4 t/m 7 ongeveer, zal bij iedereen verschillend zijn. Je vooral niet te druk maken, het schijnt er bij te horen.
Och ik heb nu nog wel is menstruatie krampen gevoel en zie me banner hoe ver ik ben ! ( en bij ons is alles nog steeds helemaal goed en geen enkele problemen gehad nog ) Ik schrok er ook van rond de zelfde periode als jij had maar zou me er niet al te druk om maken hoor lekker genieten en natuurlijk gefeliciteerd !
Jullie hebben allemaal gelijk. Kreeg een mail terug van de verloskundige en die zij dat het waarschijnlijk groeipijntjes zijn. Volgens haar hoeven we ons niet druk te maken zolang er geen bloedverlies is...phoe..ben wel echt oplucht..