Tjongejonge wat slecht zeg! Ik weet hoe moeilijk het is maar probeer je niet teveel zorgen te maken! Ik kreeg ook met 5 weken een echo terwijl ik dacht 6 weken te zijn. Maar werd dus teruggezet. Ze zag wel een vruchtzakje met iets erin en meer niet. Moest 2 weken wachten om te horen of het goed zat of niet. Nou 2 weken later was er een prima hartje en was ik inderdaad 7 weken zwanger ondertussen. Ik heb zelfs meegemaakt van een kennis dat de gyn (notabene!) in het ziekenhuis zei nou het zit niet goed wat wil je nu pillen of afwachten. Toen koos ze voor afwachten. Gebeurde niks en na het weekend toch maar voor curettage gegaan. Deden ze toch nog even een echo was er dus mooi gewoon een hartje en het resultaat wordt alweer bijna 1 jaar!! Dus wacht het rustig af als jij echt pas 5 weken was, wat wel zo is denk ik, dan was je echo gewoon normaal.
Nou dames vandaag lag de brief binnen van het ziekenhuis, 28 januari een echo dus toch nog wel een tijd in spanning, maar goed, dan moet er zeker iets zichtbaar zijn dus leg ik me daar maar bij neer. De volgende echo, die de verloskundige zou maken voor de zekerheid zou zijn op 27 januari maar die bel ik af. Nog 10 dagen wachten dus maar goed dan weet ik het wel zeker of t goed is of fout. hoping for the best Bedankt voor alle lieve reacties zou niet weten wat ik zonder zou moeten nu!!
Gatver, wat zenuwslopend! Je zou nog telefonisch contact op kunnen nemen en aangeven dat je psychisch veel last heb van de situatie gezien je voorgeschiedenis en je nare ervaring bij de vk. Baat het niet dat schaadt het niet, misschien mag je eerder komen! Of... een andere vk praktijk je situatie uitleggen, misschien mag je daar dan komen? Of inderdaad afwachten, dan véél afleiding zoeken!
Nog 8 dagen wat een zenuwslopende tijd, maar goed, als ik afwacht heb ik wel de garantie dat er zeker wat te zien moet zijn. Counting the days!! Hoe gaat het met de dames? Nog heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes!
Wat een verhaal Miss27.. Altijd naar je eigen gevoel blijven luisteren! Heel veel sterkte en geduld toegewenst met deze 7 dagen wachten tot de volgende echo!
Hey dames. Heb vandaag al een echo gehad, volgens de meting zit ik nu op 6 weken, en is er een kloppend hartje, het is nog wat traag, maar kan dus ook goed zijn, ze heeft overlegd met de gynaecoloog, en ook zij zei kan alle kanten op is niet gezegd dat t fout is. Volgende week woensdag mag ik weer terugkomen voor een echo, daarna naar gynaecoloog. Mocht ik krampen krijgen of bloedverlies moet ik gelijk bellen. Maar voor nu goede hoop!!!!
Wat fijn miss27! Geniet ervan! Wordt nog een spannende week denk ik maar dit is wel heel goed nieuws meid.
Meid wat een toestand! En wat ontzetten balen van de ondeskundigheid van je vk. Ik hoop dat je echo volgende week iets moois laat zien! Hou je taai!
Op zich goed nieuws Miss! Op zich niet heel gek hoor dat het hartje het nog rustig aan doet, gezien de prilheid. Het kan áltijd twee kanten opgaan, dus trek je daar maar niets van aan. Moet je je voorstellen dat je klakkeloos geluisterd had naar die *&%$^ vk! Dan had je nu misschien een afspraak staan voor een curretage ofzo. Ongeloofljik. Ik zou wel een klacht indienen hoor! Anders worden andere vrouwen misschien de dupe van haar onkunde..
Hey dames ik ben natuurlijk stiekem heel erg blij maar probeer mezelf toch in toom te houden hihi!!! Heel erg bedankt voor al die leuke en lieve reacties doet me goed! @patricia als volgende week alles goed blijkt te zijn laat ik t er zeker niet bij zitten en zal die verloskundige het ook op haar bord krijgen!!!! En ook jij bedankt voor je positieve reacties heb er super veel aan gehad en nog steeds ik laat weer wat weten als ik volgende week geweest ben, moet 29 januari weer om 11 uur. Veel liefs
Wat een goed nieuws! Word er gewoon blij van haha. Voorzichtig gefeliciteerd en op naar een goede echo volgende week
Hihi toevallig kijk ik net samsie de zenuwen beginnen nu toch echt te komen heb me er in t weekend aardig tegen kunnen verzetten! Maar pffff t kriebelt en t doet nu wel hoor nog ff uitzingen spannend!!!!
Hoi dames even een update het hartje is gestopt en is dus een ma ik ga voorlopig even de tijd nemen t allemaal te verwerken morgen moet ik voor de curettage ik ben intens verdrietig maar ze gaan nu toch ook onderzoeken doen bedankt voor alle lieve berichtjes ik zal voorlopig hier niet te vinden zijn ik wil jullie allen toch een hele mooie zwangerschap toewensen en wie weet tot volgend jaar! Veel liefs
Heel veel sterkte lieve Miss27 helaas zit ik momenteel in hetzelfde schuitje alleen ik heb gekozen voor afwachten tot het vanzelf loskomt voorlopig. Als je erover wilt praten mag je me altijd een berichtje sturen. Dikke knuffel.