angst vandaag echo gehad 16 jan toch even hier gezet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miss27, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Hey nuage wat rot zeg heel veel sterkte!!!! Afwachten was bij mjj geen optie meer volgens de gynaecoloog omdat men hormonen blijven stijgen dus men lichaam neemt een loopje met me. Ik zal een tijd nodig hebben dit allemaal te verwerken dit word de 4de ma op 10 maanden tijd trek t geestelijk niet echt meer ik wens je heel veel sterkte en ook jij mag altijd een berichtje sturen mocht je daar behoefte aan hebben! Dikke knuffel terug

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    :(Miss en nuage, veel sterkte toegewenst en een digitale knuffel:(

3. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Hey patricia! Dankjewel! En nogmaals bedankt voor al je reacties heeft me toch die weken wel door geholpen! Gefeliciteerd met je aankomend huwelijk en wens je een geweldige zwangerschap toe je verdiend het big time!!! Veel liefs

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat apart, dat is hier ook zo. Maar misschien hielp het dat ik nogal duidelijk zei dat ik geen curettage meer wilde ;)

Omdat ik eerder een partiële mola heb gehad vonden ze dat eigenlijk maar niks want ze willen het weefsel onderzoeken. Maar nu heb ik dus 2 potjes meegekregen waar ik het zelf in moet doen. En ik heb 2 weken de tijd, is het dan nog niet gelukt dan moet ik dus of kiezen voor pillen (en in het ziekenhuis blijven tot miskraam compleet is) of alsnog een curettage. Ik hoop gewoon dat het vanzelf komt, ik ben helemaal, helemaal, HELEMAAL klaar met ziekenhuizen en gedoe aan mijn lijf. Maar ja dat komt door mijn geschiedenis.

Vorige keer wilde ik juist meteen een curettage, dus ik snap die keus ook heel goed. En je kunt hopelijk sneller verder met de verwerking en je cyclus. Hoe dan ook een hele dikke knuffel!

5. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Jeetje wat een verhaal zeg nuage pfff zwaar hoor allemaal ik hoop dat er voor jou in de toekomst toch een mooi wondertje mag komen!!! Ik stop er voorlopig even mee we gaan t toch maar is een jaar rustig aan doen als je er behoefte aan hebt hou me op de hoogte al is dat een p berichtje veel liefs

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier komt er eerst een onderzoek over waarom ik nu al 3x een mk heb gehad. Maar ik heb ook een dochtertje dus het moet wel kunnen dat is zeker. Alleen wil wel weten waar we mee te maken hebben.

Heb momenteel ook even helemaal geen zin meer erin. Maar ja ik word er niet jonger op dus zal toch een keuze moeten maken. Eerst maar eens dit afronden en dan zien we wel weer. Sterkte voor morgen!

7. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Ach Miss27... Ik had nog niet gereageerd maar wel meegelezen. Wat sneu nou. dan heb je toch weer hoop en dan alsnog dit :(. begrijp dat je hier even helemaal klaar mee bent! Even weg hier en even wat anders aan je hoofd, hoe moeilijk ook, maar zal je goed doen!

En Nuage,voor jou ook een hart onder de riem. Het is ook zo niet eerlijk af en toe!Sterkte!!!

8. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Wat ontzettend lief van je! dank je wel:)

9. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Och meissie ik lees het nu pas :(
    Veel sterkte en een dikke knuff!

Deel Deze Pagina