angst vandaag echo gehad 16 jan

Discussie in 'Miskraam' gestart door miss27, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Hallo allemaal.
    Ik heb 23 nov 2013 een vroege miskraam gehad, 19 dec een echo om te kijken of alles schoon was, op die echo was te zien dat mijn baarmoeder helemaal schoon was en dat er een eitje op springen stond of net gesprongen was. vervolgens 24 dec had ik roze afscheiding en zei mijn partner doe is een zwangerschapstest ik reageerde lacherig, maar toch 27 dec getest en ja hoor een positieve test. conclusie geen menstruatie gehad en gelijk na miskraam weer zwanger. Doordat ik nu natuurlijk niet echt wist hoe ver ik zou zijn kreeg ik 3 jan een echo bij de verloskundige en toen zei ze je bent max 4 weken maar kan eigenlijk nog niks zeggen er is nog niks zichtbaar vervolgens heeft ze de afspraak op vandaag gezet want dan zou het zichtbaar moeten zijn.
    Ik heb dus vandaag een echo gehad,volgens de verloskundige zou ik 7w6d
    ver zijn er was een dooierzakje te zien en iniminivruchtje maar zij gaf mij dus gelijk de informatie dat het niet goed is en dat word een miskraam ik helemaal overstuur kreeg een brief mee met de mededeling bel maandag maar om te kijken wat je wil curretage of afwachten, nu komt mijn punt thuis nadat ik een beetje bijgekomen was en er over na ging denken dacht ik ik kan toch nooit zo ver zijn en ging rekenen, ik kom uit op 5w2d aangezien ik men eisprong pas 19 dec of later gehad heb ik heb haar vervolgens opgebeld met die vraag van maar hoe kan dat ik heb 19 dec een echo gehad om te kijken of ik schoon was van miskraam op 23 nov toen zei zij ja je zou idd minder ver kunnen zijn en bestaat de kans er dat het nog wel goed zit maar ik vond t toch nog wel aan de kleine kant dus houd de miskraam ook nog wel in je hoofd en vervolgens zegt ze we plannen weer een echo in op 27 jan. THIS IS KILLING ME heeft er iemand zo een ervaring gehad of kan iemand me helpen met deze berekening volgens mij ben ik dus nog maar 5weken en 2 dagen heb overigens nog steeds een hoge temperatuur en ook mijn kwaaltjes zijn niks minder geworden.
    groetjes

2. Sajosse

Sajosse Lid

13 jan 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb dit niet meegemaakt, wel een ma en het is weggehaald en nu aan het afwachten tot ik egt ongesteld word, ben vorige week het 1 dag geweest. Verder is het 6 week geleden. Maar moet zeggen dat die vk wel heel chaotisch is en ik er geen.goed gevoel by.zou hebben als het om mezelf zou gaan. Misschien idee om naar een andere vk te gaan? Heel veel succes en hoop voor goed nieuws!!!!! Xxx

3. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Jep hier ook gehad met deze zwangerschap.
    Als ik je verhaal zo lees, groeit er een minimensje n je buik.
    Er is duidelijk verschil met de vorige echo.
    Je berekening is in mijn ogen heel logisch.
    En met 5 weken zag je bij mij ook niet meer dan een vruchtzakje, pas rond de 7-8 weken zagen we een wormpje met een kloppend hartje.
    Zou me nog geeen grote zorgen maken.;)

Sterkte met dat lange wachten!!M hopelijk is het gewoon goed;)

4. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    dankjewel jajosse en ook jou wens ik veel geluk toe dat het maar snel goed mag komen en jij ook een zwangerschap mag verwelkomen xxx

@ Minime3 ik begon net aan het idee te wennen dus dit kwam koud op men dak vandaag maar ook ik hoop gwn dat het wel goed zit en ze het helemaal mis had het was inmiddels echt al wel gegroeid in vergelijking met 3jan vond haar beredenering ook zo raar maar goed 11 dagen onzekerheid weer ik ga maar flink wat afleiding zoeken. fijn dat het bij jou allemaal zo goed is verlopen ik hoop ook op dat verloop dankjewel voor je positieve reactie. xxx

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Als je rond 19 dec een eisprong hebt gehad, zou je nu precies 6 weken zwanger zijn en dan zie je meestal wel een kloppend hartje. Je moet vanaf 2 weken voor je eisprong rekenen. Als je eisprong iets later was, kan je wel korter zwanger zijn.

Lastig hoor!

6. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Poeh, klinkt precies als mijn verhaal. (Lees anders maar eens terug via mijn posts).

Je kunt een late innesteling hebben gehad. Dan ben je wat minder ver dan je denkt. Een dood vruchtje groeit niet dus hoop mag er zijn. Helaas zeggen zwangerschapskwalen niks want bij een MA weet je lijf niet dat het mis is gegaan.

De wachttijd tussen de echo's is zwaar, en je blijft toch hopen dat het uiteindelijk wel goed zit. En op een gegeven moment moet het hartje toch echt gaan kloppen.
    Bij ons zat het helaas uiteindelijk toch niet goed. We hebben 4 weken in spanning gezeten, en iedereen is heel zorgvuldig geweest. En wij hadden al snel afgesproken dat we niks zouden laten weghalen tot het onomstotelijk vast stond dat het mis is. Door de zorgvuldigheid waarmee dit is aangepakt hebben we toch een goed gevoel overgehouden aan dit hele proces.

Deel Deze Pagina