Wachten op miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door jeske160789, 13 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Vannacht met pijn rechterkant buik en flank wat uitstraalt naar me been. Gisteren nog een positieve test in handen (leek wel lichter als de andere 2) maar vannacht bij hap was de test helemaal negatief..
    Volgens de arts krijg ik een miskraam... maar tot nu toe alleen die pijn rechts en geen bloedverlies..

Weet iemand hoe lang dit kan duren? Ben nu 4w4d

2. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18
    Hmm klinkt vreemd meis, zeker omdat je wel twee positieven testen hebt gehad. Ook geen bloedverlies..
    Zou over een paar dagen nog een keer testen. Dan is kijken wat daar uitkomt. Maar als je nu een MK is het waarschijnlijk gewoon een menstruatie.

3. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben hier bekend mee. Bij mij begon het met lichter wordende testen, vervolgens drie dagen bruin bij afvegen wat langzaam overging in helder bloed. De vijfde dag werd het veel bloed en de zesde dag kwam er duidelijk 'iets' uit. Ik was doodsbang voor het moment maar het gaf een vreemde rust. Ik heb overigens absoluut geen krampen gehad! Het ging net als een menstruatie zeg maar, alleen zonder kramp. Omdat ik dat niet had werd er getwijfeld over de mk, pas met een echo de 7e dag was het duidelijk dat ik het vruchtje inderdaad verloren was.

Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen, hopelijk is het lichamelijk snel achter de rug. Wel even bellen als je koorts krijgt of echt niet lekker wordt! Dikke knuffel xxx

4. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Heel vreemd net test gedaan van kv en wat zien we een heel licht roos streepje.. terwijl gisteren bij de hap hij echt spierwit was..
    Hij is wel lichter als de eerste test..

De ergste pijn is weg nog wel wat last van me rug... gaan er maar van uit dat het toch niet goed zit

5. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Even bellen met vk / zkh lieverd... Misschien kan je even bloedprikken dan heb je wat meer duidelijkheid. Testen heeft niet zoveel zin denk ik (bij mij bleven ze nog ruim een week knallen :(...

De testen die de dokter gebruikt zijn trouwens minder gevoelig dan de kv 2v5! Je zou er dan evt van het weekendje eentje kunnen doen, want als 'ie ineens oploopt speelt er nog wel iets.

Heel veel sterkte nogmaals, zo onzeker dit:(

6. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Heb maandag bel afspraak met verloskundige wil ze niet weer lastig vallen.

Maja als die van de dokter en cb (net gedaan) negatief zijn is er iets niet goed.. of me hcg gaat langzaam maar dat kan ik me nie voorstellen.

Heb nog 1 test en kijk van het weekend hoe die is.

Tot nu toe maar uit gaan van het ergste

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Kwam bij mij toen met ruim 5 weken los.

Deel Deze Pagina