Buikpijn na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door babyjoris, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyjoris

babyjoris Lid

17 jan 2014
    76
    0
    6
    Loppem
    Vrijdag gecuretteerd en eigenlijk weinig last gehad. Tot vandaag. Had eerder wel wat krampjes af en toe. Maar vanmorgen meer bloed verloren dan eerdere dagen. Ondanks buikpijn toch mn dagelijkse dingen hervat. Dacht loopt wel los. Maar vanavond meer buikpijn en krampen en ook meer helder rood bloed met kleine stolsels/slijmpjes bloed erbij bij het afvegen.
    Temperatuur net gemeten op 37.7 dus niet extreem hoog. Zit normaal tussen 36.7 en 37.
    Wie herkent dit?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij een curretage hslen zegt vruchtje weg. Het kan zijn dat nu het baarmoederslijmvlies afbreekt waardoor je weer gaat bloeden.
    Je temperatuur kan in de avond sltijd hoger zijn. Hoe is je temp nu?

3. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Herkenbaar! Ik heb drie jaar geleden een curretage gehad. Dat was toen op een woensdag. Dagen erna vielen me zo mee, amper bloedverlies en krampen. Tot zateragavond. Toen stroomde het eruit, ook met stolsels.

Heb toen de huisartsenpost gebeld en ben langsgegaan. Kreeg toen soort van weeenopwekkers mee die ervoor zorgden dat mijn baarmoeder zichzelf helemaal leeg zou knijpen. Blijkbaar zaten er nog wat restanten bloed in.

4. ElinevK

ElinevK Bekend lid

29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Hoe is het nu met je Babyjoris? Wel een herkenbaar verhaal hoor, ik ben 4 dagen na curretage bij de HA-post beland. Bleek dat ik nog bloed en resten in mijn baarmoeder had die niet weg wilden omdat mijn baarmoederhals zich weer had gesloten. Onder begeleiding van pijnmedicatie, is dit op dag 5 en 6 alsnog zelf op gang gekomen. Mijn temp liep op tot 38.4 (normaal 36.4 - 36.7) Volgens VK was dit geen probleem, een teken dat je lichaam bezig is met een proces.

Hopelijk voel je je goed!

Deel Deze Pagina